Nie od dziś wiadomo, że Naughty Dog robi najlepsze gry na PlayStation. Szczególnie pod względem oprawy wizualnej, która w Uncharted 4: A Thief’s End jest bajeczna.
W Hollywood odbywa się bardzo ciekawa impreza dotycząca animacji komputerowej, grafiki, oraz technik wykorzystywanych w kinematografii. Są tam obecni również przedstawiciele Naughty Dog prezentujący grę Uncharted 4: A Thief’s End.
Dzięki imprezie Gnomon School of Visual Effect możemy dowiedzieć się kilku ciekawych informacji na temat gry na PlayStation 4. Z zagranicy napływają do nas kolejne gorące materiały na temat superprodukcji Naughty Dog, między innymi to, że:
przygotowano bujną roślinność praktycznie w większości miejsc w świecie gry,
trawa poruszać się będzie w naturalny sposób i reagować na wydarzenia na ekranie – pochylać się, falować na wietrze,
liście to osobne elementy cząsteczkowe gry, które również będą zachowywać się zgodnie z wydarzeniami na ekranie (wiatr je rozwieje, wybuchy, itp.),
motyl z pierwszego trailera gry Uncharted 4: A Thief’s End został przygotowany w ostatnim momencie, przed prezentacją na E3,
tafla wody będzie w większości momentów odbijać otoczenie.
W sieci udostępniono kolejne trzy materiały wideo z tej wspaniałej gry. Gracze mogą liczyć na wsparcie znakomitego oprogramowania, które napisano właśnie na użytek produkcji gry na PlayStation 4.
Dzięki nowemu silnikowi gra Uncharted 4: A Thief’s End ma być najładniejszą w historii serii. Premiera produkcji dopiero w roku 2016.
[dzięki – http://www.dualshockers.com/2015/06/26/uncharted-4-videos-show-awesome-foliage-animation-and-water-puddles-technology/]