CD Projekt RED zajęli stanowisko w sprawie ekranów ładowania w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Ich zdaniem, ekran z napisem ”loading” ma pojawiać się w znikomych ilościach.
Na temat gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na naszym blogu o grach ostatnio rozpisujemy się w bardzo często. Nic w tym dziwnego, skoro zbliżamy się do premiery tej wspaniałej gry. Teraz nieco o samej rozgrywce i ekranach ładowania (poczciwych ”loadingach”), na temat których zdecydowali się wypowiedzieć sami twórcy gry.
Zdaniem CD Projekt RED w grze nie będzie ekranów ładowania, co ma jeszcze bardziej usprawnić i umilić graczom zabawę z tym tytułem. Jonas Mattson z CD Projekt RED w rozmowie z redakcją Gamespot potwierdził, że ekrany ładowania pojawią się tylko i wyłącznie w momencie szybkiej podróży, gdy gracz będzie chciał przyspieszyć swoją wędrówkę po świecie gry.
Drugą ciekawostką jest fakt, iż wędrowanie z jednego regionu do drugiego ma być pozbawione ekranów ładowania się lokacji. Ten zabieg z pewnością znajdzie uznanie w oczach fanów klasycznych gier RPG z otwartym światem.
Gra Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawi się na rynku już 19 maja na PlayStation 4, Xbox One oraz PC. Jeszcze przed premierą warto rzucić na mapę świata gry, która jest wręcz ogromna i zachęca do spędzenia tam dziesiątek godzin, oczywiście bez ekranów ładowania.
[dzięki – http://www.psu.com/news/26611/The-Witcher-3-has-no-loading-times]