Użytkownicy PlayStation 4 domagają się lepszego działania usługi internetowej PlayStation Network. Gracze zdecydowali się połączyć i rozpocząć akcję na Twitterze.
Sony może mieć niebawem duży problem z własną społecznością graczy, bowiem powstała niemała grupa ludzi, która zrzeszyła się pod znakiem akcji #BetterPSN. Czyżby krytyka usługi internetowej PlayStation Network na Twitterze mogła faktycznie pomóc?
Ogólne postulaty tej akcji nie są szerzej rozwinięte, ale chodzi głównie o to, aby usprawnić:
architekturę serwerów,
prędkość pobierania z PlayStation Network,
listę zakupów na PlayStation Store,
wirtualny koszyk,
layot usługi internetowej,
listę znajomych.
Sony w ostatnich miesiącach miało kilka większych (patrz Driveclub) i mniejszych (przerwy techniczne) problemów z usługą PlayStation Network, dlatego też fani zdecydowali się interweniować. Na ile cała akcja #BetterPSN się powiedzie, zobaczymy wkrótce, ale powody są dobre, aby krytykować japońskiego giganta.
Na koniec warto też oddać Sony jedno, mianowicie to, że od czasów PlayStation 3 usługa PlayStation Network faktycznie się rozwinęła. Sony wprowadziło mnóstwo ciekawych aplikacji do konsoli PlayStation 4, które są bardzo przydatne, ale nadal muszą pracować nad wydajnością swoich serwerów – to podstawa.
[dzięki – http://www.pushsquare.com/news/2015/06/ps4_players_are_demanding_a_better_psn]