Uncharted 4: A Thief’s End będzie jeszcze bardziej otwartą grą w stosunku do poprzednich części superprodukcji Naughty Dog.

Na PlayStation 4 jedną z najważniejszych gier tego roku będzie bez wątpienia Uncharted 4: A Thief’s End. Tytuł ma być jeszcze bardziej dopracowany i otwarty niż poprzednie odsłony. Nowe szczegóły na temat gry pojawiły się na łamach Official PlayStation Magazine UK.
Najnowszy tytuł autorstwa Naughty Dog ma dać graczom poczucie niezwykle otwartej skali, niczym w tradycyjnych sandboxach. Producenci ponoć przygotowali projekty poziomów w taki sposób, aby gracz mógł niejako w dowolny sposób je eksplorować. Poziomy mają być ze sobą ściśle powiązane, ale ich projekty będą zróżnicowane. Na gameplay mają składać się również alternatywne ścieżki, tunele, ukryte przejścia oraz pomieszczenia.
Producenci gry koncentrują się również na aspekcie wspinaczki. Ten element w Uncharted 4: A Thief’s End ma być jeszcze bardziej skomplikowany, dopracowany i wymagający. Nathan Drake ma mieć więcej możliwości poruszania się, ale nacisk położono również na skomplikowaną strukturę obiektów. Wspinaczka ma być zatem wyzwaniem, a nie tylko chwilową przerwą od walki.
Na koniec warto wspomnieć o kwestiach technicznych. Naughty Dog zależy na uzyskaniu jakości 60 klatek na sekundę oraz rozdzielczości 1080p. Wersja testowa była ogrywana w jakości 30 klatek animacji, ale twórcy nadal mają jeszcze nieco czasu, aby ten element usprawnić.
Uncharted 4: A Thief’s End pojawi się tylko i wyłącznie na konsoli PlayStation 4. Gra stoczy zacięte starcie z inną legendą w postaci Rise of the Tomb Raider. Będzie się działo – to pewne.
[dzięki – http://gamingbolt.com/uncharted-4-a-thiefs-end-new-details-on-climbing-frame-rate-and-more]
