Trudno w to uwierzyć, ale Dying Light nadal cieszy się ogromnym zainteresowanie, a przecież gra jest z nami już od sześciu miesięcy. Jakie Techland ma plany na przyszłość tej marki?
Firma Techland, a by uczcić pół roku z Dying Light, przygotowała filmik, przedstawiający wszystkie najważniejsze aktualizacje i dodatki do gry, jakie zostały wypuszczone od dnia premiery.
Wideo prezentuje także zapowiedź następnego, wielkiego rozszerzenia świata zainfekowanego przez zombie, który zostanie zaprezentowany za zamkniętymi drzwiami na Gamescom 2015, a wkrótce po targach oficjalnie ujawniony.
„Jesteśmy naprawdę podekscytowani, że możemy w końcu pokazać nasz wielki projekt, nad którym pracowaliśmy w tajemnicy od czasu premiery gry. To będzie Dying Light ukazany z zupełnie nowej perspektywy, lecz wciąż zawierający w sobie wszystkie elementy rozgrywki, które pokochali gracze.” – Tymon Smektała, Producent Dying Light.
Film „180 Days of Content” stara się pokazać, jak bardzo gra Dying Light została rozbudowana w przeciągu sześciu miesięcy, aby zapewnić doświadczenia bogatsze i większe niż kiedykolwiek wcześniej.
Oczywiście poza tradycyjnymi zestawami DLC, pojawiło się także wiele darmowych dodatków, zaprojektowanych zgodnie z sugestiami fanów i stworzonych w podzięce dla wszystkich osób, które pomogły grze stać się jednym z najbardziej udanych tytułów w historii w Techlandu.
[informacja prasowa]