Konami odkrywa karty i ujawnia informacje na temat rozdzielczości w grze Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Koniec niedomówień – 1080p tylko na PlayStation 4.
Wydawca gry wszelkimi sposobami chce zachęcić graczy do Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Fanów skradanek, twórczości Hideo Kojimy, genialnych gier i Metal Gear Solid nie trzeba specjalnie namawiać. Dziś Konami ujawniło jednak specyfikację gry, która na tylko na PlayStation 4 (pomijając temat pecetów) będzie działała w jakości 1080p/60 fps.
Ujawniono konkretne szczegóły dotyczące każdej z platform. Na Xbox One twórcom gry udało się uzyskać jakość 900p oraz 60 klatek na sekundę. W przypadku starszych platform rozdzielczość uzyskana to 720p oraz 30 klatek na sekundę. Najciekawiej wygląda sytuacja na komputerach osobistych, gdzie oczywiście można uzyskać nawet jakość 4K.
Uważam jednak, że w przypadku gry Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain nikt nie powinien narzekać. Gra będzie legendarna, tak czuję, a więc przyjemności z zabawy nie powinny zepsuć technologiczne zagwozdki, czyż nie?
[dzięki – http://www.psu.com/news/27788/Metal-Gear-Solid-5–The-Phantom-Pain-PS4-runs-at-1080p60fps-beats-Xbox-One-version]