Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain – tylko na PlayStation 4 jakość 1080p/60 fps

Konami odkrywa karty i ujawnia informacje na temat rozdzielczości w grze Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Koniec niedomówień – 1080p tylko na PlayStation 4.

Wydawca gry wszelkimi sposobami chce zachęcić graczy do Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Fanów skradanek, twórczości Hideo Kojimy, genialnych gier i Metal Gear Solid nie trzeba specjalnie namawiać. Dziś Konami ujawniło jednak specyfikację gry, która na tylko na PlayStation 4 (pomijając temat pecetów) będzie działała w jakości 1080p/60 fps.

Ujawniono konkretne szczegóły dotyczące każdej z platform. Na Xbox One twórcom gry udało się uzyskać jakość 900p oraz 60 klatek na sekundę. W przypadku starszych platform rozdzielczość uzyskana to 720p oraz 30 klatek na sekundę. Najciekawiej wygląda sytuacja na komputerach osobistych, gdzie oczywiście można uzyskać nawet jakość 4K.

Uważam jednak, że w przypadku gry Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain nikt nie powinien narzekać. Gra będzie legendarna, tak czuję, a więc przyjemności z zabawy nie powinny zepsuć technologiczne zagwozdki, czyż nie?

[dzięki – http://www.psu.com/news/27788/Metal-Gear-Solid-5–The-Phantom-Pain-PS4-runs-at-1080p60fps-beats-Xbox-One-version]

metal gear solid 5 art

[interaction id=”559b7d58ae8f05a00e47f1cc”]

Written By
More from Patryk

Phil Spencer zapewnia, że powstanie kolejny Xbox i Microsoft ma długofalowe plany wobec konsol

Gigant z Redmond wcale nie planuje wycofywać się z rynku konsol stacjonarnych...
Read More