Prezes Microsoftu wypowiedział się na temat przyszłości HoloLens. Gadżet wirtualnej rzeczywistości najpierw trafi do sfery biznesu i gospodarki, a dopiero później gier wideo.
Koncern Microsoft najpierw chce spopularyzować swoje urządzenie HoloLens w sektorze gospodarczym, zanim zacznie inwestować pieniądze w rozwój gier wideo na ten sprzęt.
Na ten temat zdecydował się wypowiedzieć Satya Nadella, główny dyrektor firmy Microsoft, który zdecydowanie przydatność HoloLens w sferze gospodarki i biznesu.
”Kupiłem grę Minecraft, aby stworzyć nowy gatunek gier zmiksowanych z rzeczywistością. Zresztą, zakupiliśmy Minecrafta z wielu powodów – bo jest najpopularniejszą grą na PC, najpopularniejszą grą na konsole, najpopularniejszą płatną aplikacją na systemy iOS oraz Androida.
Ale z pierwszą wersją HoloLens chcę przede wszystkim znacznie więkGeneralnie w naszym podejściu zawsze będzie znaleźć to skupienie się na dwojakim zastosowaniu. To, co robimy w unikalny sposób, to łączenie konsumentów i przedsiębiorców. szego wykorzystania technologii w przedsiębiorstwach.”
Pierwsze dema technologiczne HoloLens robią duże wrażenie, ale należy sobie zadać pytanie: jakie gry na tym urządzeniu mogły by się pojawiać? Gry familijne, muzyczne, dla dzieci? A co w takim wypadku z wyścigami, strzelaninami, strategiami?
HoloLenst to znakomite urządzenie, ale z pewnością bardziej się przysłuży w branży biznesowej, gospodarczej, przemysłowej czy medycznej. Warto poczekać na testy przedsiębiorców, aby w późniejszym okresie móc migrować ten sprzęt do branży gier wideo.
[dzięki – http://gamingbolt.com/microsoft-ceo-right-now-hololens-is-not-aimed-at-gaming]