Digital Foundry przygotowało dla graczy całkiem ciekawe porównanie techniczne Dead Rising 3 w wersji na Xbox One z edycją na komputery osobiste. Ostatni wypust gry robi słabsze wrażenie.

Microsoft zdecydował się na wypuszczenie swojej ekskluzywnej pozycji w postaci Dead Rising 3 na komputery osobisty. Tym samym Xbox One stracił wyłączność na tę markę, bowiem gracze mogą sprawdzić ją na komputerach stacjonarnych. Wielu z Was pewnie zastanawia się, jak prezentuje się reedycja gry na komputerach klasy PC?
Eurogamer oraz ekipa Digital Foundry postanowili przygotować dla graczy wyczerpujący test jakości oprawy graficznej. Akcję przeprowadzono na bardzo solidnym zestawie, w którego skład weszły: karta graficzna Nvidia GeForce GTX 780, procesor Intel Core i5 3570k, jak również wysokiej jakości dysk SDD. Oczywiście reedycję skonfrontowano z oryginałem w wersji na Xbox One.
Jednakowoż wysokiej jakości komputer PC nie uchronił Dead Rising 3 od wyraźnych spadków jakościowych oraz problemów z zawieszaniem się. Okazało się, że tytuł posiada stosunkowo wysokie wymagania, jednakże redakcja odnotowała niski framerate. Digital Foundry przyznaje, że miało problemy z zarejestrowaniem materiałów wideo na rzecz testów. Produkcja często się zawieszała i resetowała, tym samym nie pozwalając na swobodną rozgrywkę.
Gracze spodziewali się, że nowa edycja na komputery osobiste zostanie poprawiona. Tymczasem otrzymujemy bardzo niemalże identyczną jakość grafiki co na Xbox One. Poniżej możecie rzucić na jeden z materiałów porównawczych, który zestawia ze sobą oryginał na Xbox One z wersją na PC.
[dzięki – Eurogamer]