David Cage chciałby, żebyśmy nie przechodzili Beyond: Two Souls kilka razy.

beyond_two_souls_small

beyond_two_souls

Na pomysł, by promować swoją grę jako produkt ”jednorazowego użycia” wpadł twórca Heavy RainDavid Cage. Wolałby On, abyśmy jego najnowsze dzieło przechodzili tylko raz – powtórne przebijanie się przez grę może zepsuć zabawę i zniweczyć jej zapędy autentyczności. Najważniejszym jest fakt, że rozwój wypadków i to jak potoczy się fabuła zależy tu w dużej mierze od gracza. Od jego sprawności i wyborów, które będzie podejmował. Ale jest i druga strona medalu. Odkrycie wszystkich możliwych dróg, którymi toczy się historia może być ambitnym celem dla graczy, którzy zawsze chcą wiedzieć wszystko i odkryć każdą tajemnicę. Cage apelując o jedno przejście gry godzi się przecież z tym, że gracz nie zobaczy sporej części przygotowanych dla niego atrakcji.

“Zagrajcie w to raz i nie podchodźcie do gry po raz drugi. Oczywiście, moglibyście to zrobić, ale uważam, że najlepsze doznania z gry będziecie czerpać dokonując wyborów, nie wiedząc co by się stało gdybyście podążyli inną ścieżką, ponieważ takie jest życie, a Beyond Two Souls to życie Jodie Holmes.”

Wątpię jednak by gracze posłuchali jego apelu, gdyż ciekawość weźmie zapewne górę, a gry nie są na tyle tanie, by po jednorazowym ukończeniu wrzucić je na półkę i nie próbować wycisnąć wszystkich soków.

 

Juve

Written By
More from Aleks

Gaming news, czyli branżowy przegląd tygodnia!

Branżowy raport będzie swoistym cyklem informacyjnym, który zamieszczać będziemy każdej, kolejnej niedzieli....
Read More
beyond_two_souls_small

Na pomysł, by promować swoją grę jako produkt ''jednorazowego użycia'' wpadł twórca Haevy Rain – David Cage. Wolałby On, abyśmy jego najnowsze dzieło przechodzili tylko raz – powtórne przebijanie się przez grę może zepsuć zabawę i zniweczyć jej zapędy autentyczności. Najważniejszym jest fakt, że rozwój wypadków i to jak potoczy się fabuła zależy tu w dużej mierze od gracza. Od jego sprawności i wyborów, które będzie podejmował. Ale jest i druga strona medalu. Odkrycie wszystkich możliwych dróg, którymi toczy się historia może być ambitnym celem dla graczy, którzy zawsze chcą wiedzieć wszystko i odkryć każdą tajemnicę. Cage apelując o jedno przejście gry godzi się przecież z tym, że gracz nie zobaczy sporej części przygotowanych dla niego atrakcji.

" />