Firma CDP.pl zajmie się dystrybucją gier Call of Duty na terenie naszego kraju. Wcześniej zajmowało się tym LEM.
Targi Gamescom przynoszą także zmiany na polskim rynku gier wideo. Activision Publishing, Inc. i CDP.pl właśnie ogłosiły, że w tym roku nie tylko Skylanders Superchargers i Guitar Hero Live ukażą się w dystrybucji CDP.pl, ale również Destiny: The Taken King oraz Call of Duty: Black Ops III.
Tym samym CDP.pl i Activision rozpoczynają współpracę na szeroką skalę, która będzie uwzględniać wszystkie kolejne tytuły wydawane przez firmę Activision w Polsce.
„Jesteśmy zaszczyceni decyzją Activision o powierzeniu nam dystrybucji całego katalogu. To dla nas wielkie wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że nasza dotychczasowa praca z innymi wydawcami została zauważona. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasze doświadczenie i zaangażowanie przełożą się na sukces wszystkich tytułów Activision w Polsce”– mówi Michał Gembicki, CEO CDP.pl.
Zobaczymy co przyniesie przyszłość. Z pewnością CDP ma więcej pomysłów na promocję swoich gier. LEM od dłuższego czasu nie radziło sobie z promocją Call of Duty, a więc wypada się cieszyć, że marka przechodzi w inne ręce na terenie naszego kraju. Czekamy na pierwsze efekty CDP w dziedzinie promocji Call of Duty.
[informacja prasowa]