Twórcy gry Battlefield Hardline uważają, że absolutnie nie powtórzą błędów znanych z Battlefield 4, w momencie gdy gra debiutowała na rynku.
Nadchodzący shooter (FPS) o walce policjantów z przestępcami w postaci Battlefield Hardline od Visceral Games ma nie cierpieć z powodu podobnych błędów, które popełniono w trakcie premiery Battlefield 4. Twórcy gry są przekonani o wartości gry i uważają, że przeprowadzone wcześniej testy wczesnych wersji (beta) pomogły wyeliminować błędy.
Redakcja Gamespot rozmawiała z jednym z producentów gry. Thad Sasser to jeden z inżynierów, który pracował przy Battlefield Hardline nad projektowanie trybu multiplayer. Sasser uważa, że Visceral Games wyciągnęli wnioski z problematycznej premiery Battlefield 4, kiedy to grę dręczyło mnóstwo błędów powiązanych z niezwykle rozbudowanych trybem multiplayer (do 64 graczy). Jego zdaniem wielki wpływ na jakość wykonania Battlefield Hardline miały przeprowadzone testy.
”Możesz zauważyć naszą dbałość o wszelakie detale dotyczące gry, które staraliśmy się wypracować jeszcze podczas testów beta, choć w tej fazie gra działała zgrabnie. Oczywiście byliśmy przygotowani na krytyczne opinii i zgłaszanie problemów. Dzięki testom otrzymaliśmy sporo opinii, które wspomogły nas w wyeliminowaniu wielu błędów i uchybień, szczególnie w wersji na PC.” – Thad Sasser, Visceral Games.
Battlefield Hardline oficjalnie startuje już 17 marca na konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xboksie 360, PlayStation 3 oraz komputerach osobistych. Co ciekawe, już w najbliższy czwartek gracze otrzymają dostęp do gry w usłudze EA Access – tylko Xbox One.
[dzięki – http://www.gamespot.com/articles/battlefield-hardline-unlikely-to-repeat-battlefiel/1100-6425840/]