Branżowy gigant wie, jak zadbać o właściwą promocję swoich tytułów. Koncern Electronic Arts ujawnił, że Irina Shayk i Chrissy Teigen, skąpo odziane modelki znane czytelnikom magazynu Sports Illustrated, pojawią się w Need For Speed: The Run. Obie piękności będą też promować grę, której światowa premiera wyznaczona została na połowę listopada.
Najnowsza odsłona serii Need For Speed nie zapowiada się na rewolucyjną, ale malkontenci przynajmniej nie będą mieli prawa narzekać na brak interesujących widoków. W The Run pojawią się bowiem urodziwe rywalki głównego bohatera, którym wizerunku użyczą Irina Shayk i Chrissy Teigen. Będzie to o tyle ciekawe, że w grze zaplanowano szereg sekwencji rozgrywanych poza wnętrzem samochodów (na zasadzie quick-time eventów).
Udział modelek to element współpracy z magazynem Sports Illustrated. W ramach wspólnej akcji promocyjnej subskrybenci periodyku otrzymają bezpłatnie płytę DVD z filmem o kulisach produkcji gry. Na rynku amerykańskim planowana jest także specjalna oferta półrocznej prenumeraty Sports Illustrated wraz z egzemplarzem NFS: The Run i wspomnianym bonusowym materiałem wideo w cenie 49,95 dolara.
Z drugiej strony gracze powinni być przygotowani na zabiegi marketingowe z zakresu lokowania produktów (productplacement). W grze będzie można zobaczyć m.in. bilbordy zachęcające do subskrypcji Sports Illustrated.
Przypomnijmy, że premiera Need For Speed: The Run za oceanem wyznaczona została na 15 listopada. Dwa dni później gra, która ukaże się w wersjach na konsole Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Wii i Nintendo 3DS oraz komputery PC, zawita na półki europejskich sklepów.