Zmartwychwstanie I Am Alive?

I-Am-Alive-2-small
I-Am-Alive-2-small

I Am Alive zostało zapowiedziane pierwotnie w 2008 roku – gra miała się pojawić na półkach sklepowych w 2009 roku, jednak nic z tego nie wyszło, a w międzyczasie prace nad nią przekazano szanghajskiemu studiu Ubisoftu (początkowało pracowała nad tym tytułem francuska ekipa Darkworks).

W sieci pojawił się trailer oraz nowe screeny I Am Alive, ciekawie wyglądającej gry Ubisoftu. Produkcja francuskiej firmy została oficjalnie zapowiedziana całkiem dawno temu, bo w 2008 roku. Filmik prezentujący fragmenty gameplay’u nie został jednak oficjalnie potwierdzony, właściwie nie wiadomo nawet z jakiego etapu produkcji gry pochodzi. Czy jest to już ostateczny fragment kodu, czy materiał ze wcześniejszej wersji?

I Am Alive zostało zapowiedziane pierwotnie w 2008 roku – gra miała się pojawić na półkach sklepowych w 2009 roku, jednak nic z tego nie wyszło, a w międzyczasie prace nad nią przekazano szanghajskiemu studiu Ubisoftu (początkowało pracowała nad tym tytułem francuska ekipa Darkworks). Od ogłoszenia wstępnej daty premiery I Am Alive minęło już kilka lat, o grze stało się cicho. Aż do tego roku. W lutym okazało się, że gra, która miała być wydana w wersji pudełkowej na Playstation 3 i Xbox’a 360, pojawi się ostatecznie tylko w wersji przeznaczonej do dystrybucji cyfrowej (PSN i XBLA). W czerwcu z kolei pojawiła się informacja o przyznaniu lekko zapomnianej grze klasyfikacji wiekowej „15+” (przez australijską organizację ACB). Do tego dochodzi ów tajemniczy trailer, który pojawił się w Internecie kilka dni temu. Wszystko wskazuje na to, że I Am Alive jednak zostanie wydane w najbliższym czasie.

   
Przypomnijmy, że I Am Alive to gra dosyć oryginalna – głównym zadaniem gracza ma być przetrwanie w ruinach wielkiego miasta (konkretnie Chicago), które zostało zniszczone w dużym stopniu przez trzęsienie ziemi. Wiadomo też, że resztę świata spotkały podobne kataklizmy. Według pierwszych informacji przekazanych przez Ubisoft, I Am Alive miało zawierać sporo „silnej przemocy”, jednak po przyznaniu klasyfikacji wiekowej „15+” informacja ta staje się mocno wątpliwa. Jakkolwiek, gra Ubisoftu zdaje się mieć spory potencjał i szkoda, gdyby projekt ten nie ujrzał w końcu światła dziennego…

M.P.

Written By
More from konadmin

Sony tłumaczy pozycję PlayStation Vita na rynku

PlayStation Vita notuje coraz lepsze wyniki rachunkowe na rynku konsol przenośnych. Redakcja...
Read More
I-Am-Alive-2-small

I Am Alive zostało zapowiedziane pierwotnie w 2008 roku – gra miała się pojawić na półkach sklepowych w 2009 roku, jednak nic z tego nie wyszło, a w międzyczasie prace nad nią przekazano szanghajskiemu studiu Ubisoftu (początkowało pracowała nad tym tytułem francuska ekipa Darkworks).

" />