Wywiad z twórcami Dishonored

z2-small
z2-small

Serwis VG247 przeprowadził dość obszerną rozmowę z dyrektorem kreatywnym z ramienia Arkane - twórców nadchodzącego wielkimi krokamiDishonored. Studio z siedzibą we francuskim Lyon nie ma za sobą jakieś wykwintnej historii - Dark Messiah of Might and Magic i Arx Fatalis, to jednak nie istotne, gdyż zdołało ono przekonać do siebie Bethesde, do siebie i do swojego projektu, przy okazji. Kluczem do sukcesu ma być wolność w eksploracji i poznawaniu historii na własny sposób.

z1

Serwis VG247 przeprowadził dość obszerną rozmowę z dyrektorem kreatywnym z ramienia Arkane – twórców nadchodzącego wielkimi krokami Dishonored. Studio z siedzibą we francuskim Lyon nie ma za sobą jakieś wykwintnej historii – Dark Messiah of Might and Magic i Arx Fatalis, to jednak nie istotne, gdyż zdołało ono przekonać do siebie Bethesde, do siebie i do swojego projektu, przy okazji. Kluczem do sukcesu ma być wolność w eksploracji i poznawaniu historii na własny sposób.

Przechodząc do sedna niniejszej wiadomości, jak wspomniałem na wstępie, redakcja VG247 przeprowadziła z twórcami gry dość długi wywiad. Postanowiliśmy wybrać najciekawsze poruszone w nim kwestie, a następnie przedstawić je poniżej, co oczywiście czynimy.

Dishonored to całkowicie nowe IP, czy w związku z tym nie boicie się o jego przyjęcie – sprzedaż?

„Dokładnie tak. Jako ekipa jesteśmy podnieceni tym faktem, gra jest skończona ale wciąż oczekuje na premierę. Wierzymy w ten projekt, tak jak wierzą w niego fani, myślimy pozytywnie.”

z2

 

Jak długo staraliście się przekonać Bethesde do konceptu tej produkcji, nim zaczęto współprace?

„To trochę skomplikowane – faktycznie to Bethesda wyszła z propozycją współpracy. Oni chcieli abyśmy zrobili grę taką, jak za starych czasów, coś na wzór poprzednich projektów Arkane – z tym, że teraz dla nich. Chcieli abyśmy zrobili grę o zabójcach.”

Wasze studio zatrudnia wielu utalentowanych ludzi – Viktor Antonov, odpowiedzialny za Half Life 2 – jak to się stało, że są w Waszej ekipie?

„Wcześniej – przy pracach nad Dark Messiah of Might and Magic – współpracowaliśmy z Valve. Ten gigant użyczył swojego silnika (Source) do naszej produkcji. Wtedy poznaliśmy Viktora, przyznał że chciałby wrócić do Francji, więc praca u nas okazała się doskonałą ku temu okazją.”

Główny bohater jest małomówny, co Was skłoniło by w tak sporym świecie umiejscowić taką postać?

„Wiesz, ten wybór ma wiele powodów. Moglibyśmy zrobić standardowego bohatera, który by był uszyty na miarę wybrańca – nie o to nam chodziło. W Dishonored gracz ma czuć się jednością z protagonistą, chcemy oddać eksplorację świata w innym wymiarze – nie jako gagatka, a nie jako obserwatora – gracz może sobie wiele kwestii dopowiedzieć”

Mimo wszystko Corvo jest interesujący, jak więc chcecie go wpasować w historię skoro nie będzie prowadził rozmów?

„Wszystko zależeć będzie od Twojego stylu gry, od użycia mocy, ekwipunku, broni, umiejętności – czy chcesz być brutalny czy nie. Grę będziesz mógł przechodzić swoim stylem – co równa się kreacji głównego bohatera”

 

Juve

Written By
More from konadmin

PES 14 – Winning Eleven 2014

Na japońskiej stronie Konami pojawiła się grafika, która dla wielu będzie bardzo...
Read More
z2-small

Serwis VG247 przeprowadził dość obszerną rozmowę z dyrektorem kreatywnym z ramienia Arkane - twórców nadchodzącego wielkimi krokamiDishonored. Studio z siedzibą we francuskim Lyon nie ma za sobą jakieś wykwintnej historii - Dark Messiah of Might and Magic i Arx Fatalis, to jednak nie istotne, gdyż zdołało ono przekonać do siebie Bethesde, do siebie i do swojego projektu, przy okazji. Kluczem do sukcesu ma być wolność w eksploracji i poznawaniu historii na własny sposób.

" />