Wywiad z twórcami Dishonored

z2-small
z2-small

Serwis VG247 przeprowadził dość obszerną rozmowę z dyrektorem kreatywnym z ramienia Arkane - twórców nadchodzącego wielkimi krokamiDishonored. Studio z siedzibą we francuskim Lyon nie ma za sobą jakieś wykwintnej historii - Dark Messiah of Might and Magic i Arx Fatalis, to jednak nie istotne, gdyż zdołało ono przekonać do siebie Bethesde, do siebie i do swojego projektu, przy okazji. Kluczem do sukcesu ma być wolność w eksploracji i poznawaniu historii na własny sposób.

z1

Serwis VG247 przeprowadził dość obszerną rozmowę z dyrektorem kreatywnym z ramienia Arkane – twórców nadchodzącego wielkimi krokami Dishonored. Studio z siedzibą we francuskim Lyon nie ma za sobą jakieś wykwintnej historii – Dark Messiah of Might and Magic i Arx Fatalis, to jednak nie istotne, gdyż zdołało ono przekonać do siebie Bethesde, do siebie i do swojego projektu, przy okazji. Kluczem do sukcesu ma być wolność w eksploracji i poznawaniu historii na własny sposób.

Przechodząc do sedna niniejszej wiadomości, jak wspomniałem na wstępie, redakcja VG247 przeprowadziła z twórcami gry dość długi wywiad. Postanowiliśmy wybrać najciekawsze poruszone w nim kwestie, a następnie przedstawić je poniżej, co oczywiście czynimy.

Dishonored to całkowicie nowe IP, czy w związku z tym nie boicie się o jego przyjęcie – sprzedaż?

„Dokładnie tak. Jako ekipa jesteśmy podnieceni tym faktem, gra jest skończona ale wciąż oczekuje na premierę. Wierzymy w ten projekt, tak jak wierzą w niego fani, myślimy pozytywnie.”

z2

 

Jak długo staraliście się przekonać Bethesde do konceptu tej produkcji, nim zaczęto współprace?

„To trochę skomplikowane – faktycznie to Bethesda wyszła z propozycją współpracy. Oni chcieli abyśmy zrobili grę taką, jak za starych czasów, coś na wzór poprzednich projektów Arkane – z tym, że teraz dla nich. Chcieli abyśmy zrobili grę o zabójcach.”

Wasze studio zatrudnia wielu utalentowanych ludzi – Viktor Antonov, odpowiedzialny za Half Life 2 – jak to się stało, że są w Waszej ekipie?

„Wcześniej – przy pracach nad Dark Messiah of Might and Magic – współpracowaliśmy z Valve. Ten gigant użyczył swojego silnika (Source) do naszej produkcji. Wtedy poznaliśmy Viktora, przyznał że chciałby wrócić do Francji, więc praca u nas okazała się doskonałą ku temu okazją.”

Główny bohater jest małomówny, co Was skłoniło by w tak sporym świecie umiejscowić taką postać?

„Wiesz, ten wybór ma wiele powodów. Moglibyśmy zrobić standardowego bohatera, który by był uszyty na miarę wybrańca – nie o to nam chodziło. W Dishonored gracz ma czuć się jednością z protagonistą, chcemy oddać eksplorację świata w innym wymiarze – nie jako gagatka, a nie jako obserwatora – gracz może sobie wiele kwestii dopowiedzieć”

Mimo wszystko Corvo jest interesujący, jak więc chcecie go wpasować w historię skoro nie będzie prowadził rozmów?

„Wszystko zależeć będzie od Twojego stylu gry, od użycia mocy, ekwipunku, broni, umiejętności – czy chcesz być brutalny czy nie. Grę będziesz mógł przechodzić swoim stylem – co równa się kreacji głównego bohatera”

 

Juve

Written By
More from konadmin

Sony tłumaczy pozycję PlayStation Vita na rynku

PlayStation Vita notuje coraz lepsze wyniki rachunkowe na rynku konsol przenośnych. Redakcja...
Read More
z2-small

Serwis VG247 przeprowadził dość obszerną rozmowę z dyrektorem kreatywnym z ramienia Arkane - twórców nadchodzącego wielkimi krokamiDishonored. Studio z siedzibą we francuskim Lyon nie ma za sobą jakieś wykwintnej historii - Dark Messiah of Might and Magic i Arx Fatalis, to jednak nie istotne, gdyż zdołało ono przekonać do siebie Bethesde, do siebie i do swojego projektu, przy okazji. Kluczem do sukcesu ma być wolność w eksploracji i poznawaniu historii na własny sposób.

" />