Wiele łuków oraz tryb dnia i nocy w Rise of the Tomb Raider

W sieci pojawiły się kolejne informacje dotyczące Rise of the Tomb Raider. Tym razem ich źródłem jest jeden z producentów – Brian Horton z Crystal Dynamics.

Rise of the Tomb Raider to kontynuacja historii Lary Croft z gry Tomb Riader (2013).
Rise of the Tomb Raider to kontynuacja historii Lary Croft z gry Tomb Riader (2013).

Elektryzujące informacje na temat gry Rise of the Tomb Raider wyjawił graczom Brian Horton z ramienia Crystal Dynamics. Autorzy superprodukcji przygotowali dla graczy mnóstwo łuków do wyboru, które oczywiście będzie można usprawniać według uznania. Ponadto tytuł ma mieć mechanizm zmiennej pory dnia i nocy.

W Rise of the Tomb Raider Lara Croft będzie mogła korzystać z większej ilości łuków, ale również wielu różnych rodzajów strzał. Oczywiście Crystal Dynamics zadba również o inną broń, w domyśle palną, ale to właśnie łuki mają być najciekawszym rozwiązaniem na polu bitwy. Już ostatniej odsłonie serii łuk oraz czekan odgrywały bardzo istotną rolę, ale teraz ma być to spotęgowane.

Należy również wspomnieć o zmiennej porze dnia i nocy. Brian Horton potwierdził, że gameplay ma się zmieniać w zależności od pory dnia. Przeciwnicy, jak również zwierzęta, będą zachowywały się zupełnie inaczej za dnia i po zmroku. To bardzo intrygujący patent, który ma mieć wpływ również na zagadki środowiskowe.

Rise of the Tomb Raider zapowiada się niezwykle wybitnie. Ostatnio gracze mogli zobaczyć skany z magazynu Game Informer zawierające mnóstwo zdjęć z gry. Tytuł pojawi się ekskluzywnie na konsolach Microsoftu pod koniec roku.

[dzięki – http://gamingbolt.com/rise-of-the-tomb-raider-has-multiple-bows-and-a-daynight-mechanic]

Nowe wcielenie Lary Croft najpewniej ponownie zwali nas wszystkich z nóg!
Nowe wcielenie Lary Croft najpewniej ponownie zwali nas wszystkich z nóg!
Written By
More from Patryk

PlayStation Polska TV – odcinek 34

W sieci pojawił się kolejny, trzydziesty czwarty odcinek PlayStation Polska TV. Sony...
Read More