Wiedźmin 3 nie w rozdzielczości 1080p

The Witcher 3 jest jednym z gorętszych, rodzimych tytułów, które zmierzają na nową generację. Twórcy starają się zaoferować największy, jak dotąd, świat w serii, ale jak to wyglądać będzie od strony technicznej?

witchero

Wiedźmin 3 to kontynuacja historii Geralta, z dwóch poprzednich części gry o tym samym  tytule. Grę produkuje krajowy developer – CD Projekt RED. Tym razem, Dziki Gon będzie mógł się pochwalić aż 30 razy większym światem niż ostatnia odsłona cyklu. Studio z Warszawy projektuje grę w swoim autorskim silniku, trzeciej generacji, RED Engine 3. Rozmiarem świata, tytuł ma przypominać obrazy Bethesdy. Nowa technologia ma ograniczyć ekrany ładowania do minimum, jak również generować wielkie, malownicze obszary. Tutaj jednak rodzi się pytanie, na jakim pułapie, technologicznym, będzie zawieszony Wiedźmin 3. Twórcy odpowiadają szczerze, że kwestia rozdzielczości i ilości klatek jest kwestią sporną:

Zawsze celujemy w najlepszą grafikę, a to narzuca na nas pewne ograniczenia. Nie jesteśmy jeszcze gotowi na dyskusję o rozdzielczości, w której będzie działać produkcja, ale jeśli chodzi i ilość klatek na sekundę – celujemy w stałe 30 klatek. 

Szkoda, bo wielu graczy oczekuje od PlayStation 4 i Xbox One właśnie tych magicznych 60 klatek na sekundę. Z drugiej strony jednak, rzućcie okiem na to, jak prezentuje się The Elder Scrolls V: Skyrim, który jest daleki od 60 k/s i sami zdecydujcie, czy next genowy Wiedźmin musi koniecznie być opisany takimi liczbami.

Written By
More from konadmin

Gran Turismo 5

Ponad 5 lat – tyle przyszło czekać fanom wirtualnych wyścigów na kolejną...
Read More