Wiedźmin 3: Dziki Gon – praca projektantów od podstaw

Wiedźmin 3: Dziki Gon to gra CD Projekt RED, która trafi na PlayStation 4 i Xbox One. W sieci pojawiły się nowe grafiki wyjaśniające proces powstawania lokacji w grze.

witcher1copyof4

W tym roku na imprezie Game Developers Conference pojawiło się wielu znanych deweloperów, w tym również rodzime studio CD Projekt RED, które to zabrało ze sobą grę Wiedźmin 3: Dziki Gon. Podczas panelu dyskusyjnego dowiedzieliśmy się,  w jaki sposób powstaje środowisko świata gry. Podczas prezentacji towarzyszył nam jeden z projektantów gry, niejaki Przemysław Czatrowski. Jak za pewnie większość z was wie, trzecia część serii wykorzysta technologię Umbra 3. Rozmawiamy tutaj o narzędziu deweloperskim, dzięki któremu rodzimy deweloper może czuć się odciążony w procesie renderowania poszczególnych lokacji, które to zaprojektuje firma Umbra Software. Co warto podkreślić, z usług tegoż studia korzystają już takie firmy jak Bungie przy produkcji Destiny.

Na poniższych fotografiach możecie zaobserwować, jak każdy element środowiska gry jest zbudowany od podstaw. Zwróćcie uwagę jednak na rozległość otoczenia, które robi spore wrażenie. Wiele elementów ze sobą współgra, wymagana jest do tego spora ilość pamięci, aby generować pełne detali środowisko gry.

[info]Wiedźmin 3 to kontynuacja historii Geralta, z dwóch poprzednich części gry o tym samym  tytule. Grę produkuje krajowy developer – CD Projekt RED. Tym razem, Dziki Gon będzie mógł się pochwalić aż 30 razy większym światem niż ostatnia odsłona cyklu. Studio z Warszawy projektuje grę w swoim autorskim silniku, trzeciej generacji, RED Engine 3. Rozmiarem świata, tytuł ma przypominać obrazy Bethesdy. Nowa technologia ma ograniczyć ekrany ładowania do minimum, jak również generować wielkie, malownicze obszary.[/info]

[dzięki DualShockers]

 

 

Written By
More from Patryk

Call of Duty: Advanced Warfare i dodatek DLC Havoc na zwiastunie

W sieci pojawił się zwiastun oraz informacje na temat dodatku DLC do...
Read More