W Until Dawn jumpscare’y nie będą częstym widokiem

Until Dawn to gra przygodowa utrzymana w konwencji horroru, za którą odpowiedzialne jest studio Supermassive Games. W sieci pojawił się krótki wywiad z jednym z twórców gry.

Fabuła Until Dawn oparta jest na schematach hollywodzkich horrorów klasy B.

Najnowsza produkcja Supermassive Games wzbudziła spore zainteresowanie wśród graczy. Until Dawn jest horrorem, lecz jeden z twórców gry, Jez Harris, zapewnia, że ich gra nie będzie naszpikowana tzw. jumpscareami. Na pewno będzie to bardzo mile widziane wśród wszystkich graczy, którzy w grach tego typu cenią sobie przede wszystkim klimat.

Pan Harris podkreśla, że aby zrobić dobry horror trzeba wiedzieć, kiedy przestraszyć gracza. Mówi, że w Until Dawn będzie spodziewać się, że za chwilę coś wyskoczy nam przed oczy, jednak wcale się to nie stanie. Podkreśla, że będziemy na to czekać, a ów moment nastąpi wtedy kiedy będziemy myśleli, że już nie nadejdzie.

Jez Harris twierdzi, że Until Dawn to interaktywny film grozy. Jeśli lubicie takie kino, to najnowsza gra Supermassive Games, to produkcja dla Was. Jez Harris podkreśla, że to wyśmienita produkcja na spotkania z przyjaciółmi. Sam mówi, że nie wyobraża sobie innego rozwiązania, bowiem Until Dawn jest dla niego zbyt straszne.

Until Dawn trafi wyłącznie na najnowszą konsole Sony, czyli PlayStation 4. Twórcy zdradzili, że premiera gry zaplanowana jest na wiosnę 2015 roku.

[dzięki- http://www.videogamer.com/ps4/until_dawn/news/until_dawn_wont_be_an_endless_stream_of_jump_scares_says_supermassive_2.html]

More from Mikołaj Ciesielski

Poznaliśmy zawartość edycji limitowanej Enemy Front

Twórcy zdradzili co dostaną gracze, którzy na Enemy Front zdecydują się wydać...
Read More