W Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain zastosowano downgrade grafiki?

Downgrade grafiki ostatnio napsuł krwi CD Projekt RED, których mocno skrytykowano za Wiedźmin 3: Dziki Gon. Czyżby podobna sytuacja miała miejsce w Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain?

Zaniżanie poziomu oprawy graficznej w grach wideo przez producentów do bardzo gorący temat wśród graczy. Rozpoczęło się to od sławnego Watch Dogs, ostatnio mocno oberwało się Wiedźmin 3: Dziki Gon, ale teraz gracze doszukują się podobnego manewru Konami w Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.

Czyżby Konami i mistrz Hideo Kojima faktycznie obniżali jakość Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain? Wątpię w to, ale dyskusja się już rozpoczęła.

Po publikacji ostatniego materiału z rozgrywki gracze zaczęli doszukiwać się zmian, w stosunku do wcześniej udostępnianych filmików. Zaniżenie jakości miałoby dotyczyć cieniowania, kolorystyki gry i teksturach.

Oczywiście sprawę postanowił wyjaśnić na Twitterze jeden z twórców gry, niejaki Ken – ichiro Imaizumi, który stanowczo stwierdził, że to nie prawda. Jego zdaniem w tak późnej fazie produkcji gry nie ma mowy o cięciach i zaniżaniu grafiki względem starszych platform.

Gracze powinni być zatem spokojni o wysoką jakość Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Gra zadebiutuje już 1 września na PlayStation 4, Xbox One, Xboksie 360, PlayStation 3 i komputerach PC. Jestem przekonany, że na każdej z platform Hideo Kojima zaoferuje znakomite doznania.

[dzięki – http://www.vg247.com/2015/07/09/metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-graphics-downgrade/]

 

 

[interaction id=”559b7d58ae8f05a00e47f1cc”]

Written By
More from Patryk

Project CARS jednak z opóźnieniem trafi na rynek

Firma Namco Bandai zdecydowała się przesunąć datę premiery swojej wyścigowej gry Project...
Read More