Ubisoft wypowiada się w sprawie graficznych opcji Watch Dogs w wersji na PC

Watch Dogs trafiło na wiele platform, w tym również na konsole nowej generacji. Poziom graficzny różni się jednak od tego, jaki zaprezentowano na pamiętnych targach E3. Ubisoft postanowiło wystosować oficjalny komunikat w tej sprawie.

Watch Dogs otrzyma przepustkę sezonową, co wpłynie na zawartość rozgrywki i dorzuci nowego bohatera, również na Wii U.
Watch Dogs otrzyma przepustkę sezonową, co wpłynie na zawartość rozgrywki i dorzuci nowego bohatera, również na Wii U.

W sieci pojawiło się oficjalne stanowisko studia Ubisoft dotyczące jakości oprawy audiowizualnej w grze Watch Dogs. Wpływ na to miała publikacja modyfikacji umożliwiającej na odblokowanie ukrytych opcji graficznych w grze. Wiadomość oburzyła graczy, a część z nich uważa, że firma celowo obniżyła jakość, aby dorównać konsolą obecnej generacji.

Wydawca postanowił opublikować stosowny komunikat informacyjny w tej sprawie, który ma tłumaczyć powody takiej decyzji. Okazuje się, że Ubisoft celowało w uzyskanie odpowiedniej jakości na każdej z dostępnych platform. Firma ponadto podkreśla, że załączenie dodatkowych opcji graficzny może negatywnie wpływać na wygląd grafiki, płynność rozgrywki oraz ogólną jakość rozgrywki.

”Celem deweloperów jest zawsze osiągnięcie maksimum na każdej z platform, więc sugerowanie, że moglibyśmy obniżyć jakość grafiki leży w sprzeczności z wszystkim, co staramy się osiągnąć. Testujemy i optymalizujemy na każdą platformę, na której ukazuje się gra, starając się osiągnąć jak najlepszą jakość. Wersja PC rzeczywiście zawiera stare, niewykorzystane ustawienia, wyłączone z wielu powodów.”

Jeżeli jeszcze nie widzieliście zmodyfikowanej wersji Watch Dogs na komputerach osobistych, to polecam rzuć okiem na poniższy filmik. Czy gra wygląda na nim lepiej od oryginału?

Written By
More from Patryk

Śródziemie: Cień Mordoru w planie wydawniczym firmy Cenega

MIDDLE-EARTH: SHADOW OF MORDOR ZOSTANIE WYDANE NA PLATFORMACH NOWEJ GENERACJI, JAK RÓWNIEŻ...
Read More