Ubisoft tłumaczy 900p w Assassin’s Creed: Unity

Studio Ubisoft zdecydowało się skomentować wrzawę, jaka rozpętała się po decyzji odnośnie rozdzielczości 900p dla Assassin’s Creed: Unity.

Seria Assassin's Creed wchodzi w nową generacją konsol, ale Ubisoft nie zostawia właścicieli Xboksa 360 i PlayStation 3 na lodzie.
Seria Assassin’s Creed wchodzi w nową generacją konsol, ale Ubisoft nie zostawia właścicieli Xboksa 360 i PlayStation 3 na lodzie.

Francuski producent stara się wyjaśnić, iż limit 900p dla Assassin’s Creed: Unity na PlayStation 4 oraz Xbox One wynika wyłącznie z kwestii technologicznych. Studio nie opanowało jeszcze dostatecznie konsol nowej generacji, a decyzja o wprowadzeniu 1080p wydłużyła by prace nad grą o kilka kolejnych miesięcy.

Na oficjalnym blogu firmy Ubisoft pojawiła się wypowiedź jednego z producentów gry, Vincenta Pontbrianda. Przeprosił on za ”zły dobór słów” w trakcie ogłaszania 900p dla Xbox One oraz PlayStation 4. Potwierdził on, że firma nigdy nie zdecydowała by się na ”sztuczne” obniżanie jakości gry. Decyzję podjęto z przyczyn czysto technologicznych.

Pracownicy studia przez ostatnie miesiące bardzo ciężko pracowali, aby wypracować zupełnie nową jakość marki Assassin’s Creed. To dlatego Unity wygląda tak zachwycająco, po ulicach poruszają się tysiące jednostek obdarzonych sztuczną inteligencją. Paryż ma być największym miastem w historii serii, autorzy zdecydowali się wprowadzić rzeczywistą wielkość obiektów i budynków, które zaprojektowano w skali 1:1.

Premiera gry nastąpi już 13 listopada na PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobistych. Dopiero wtedy przekonamy się, z jakiego kalibru grą mamy do czynienia.

[dzięki – http://www.vg247.com/2014/10/10/assassins-creed-unity-resolution-ps4-xbox-one/]

Written By
More from Patryk

Sony ujawnia wyniki sprzedaży PlayStation 4 oraz gier na ten system

W sieci pojawiły się informacje odnośnie sprzedaży konsoli PlayStation 4. Japońska korporacja...
Read More