Ubisoft po krytyce Watch Dogs zmienia podejście do prezentowania gier

Ubisoft przy promocji Watch Dogs napytało sobie biedy, bowiem pokazali niesamowity trailer, który rozmijał się z rzeczywistością. Firma wyciąga wnioski i zmienia politykę.

Ogrom krytyki, który spadł na firmę Ubisoft po prezentacji Watch Dogs wpłynął na zmianę polityki marketingowej. Od teraz Ubisoft będzie dbało o każdy trailer i jego zgodność z rzeczywistością.

Warto przypomnieć, że Watch Dogs przed swoim rynkowym debiutem prezentowało bardzo wysoki (czasem wręcz nierzeczywiście wysoki) poziom oprawy graficznej. Gra po premierze wyglądała nieco inaczej – gorzej, co nie znaczy, że w ogólnym rozrachunku źle.

Fani jednak uwierzyli w trailer i Ubisoft zebrało ostre ”baty” od branżowych komentatorów za tak zwany ”downgrade”.

Dyrektor kreatywny firmy – Yves Guillemot – zdecydował się zmienić podejście firmy do prezentacji swoich gier. Ubisoft będzie publikował tylko ukończone gry i fragmenty rzeczywistego gameplay’u. Gdy tylko będą coś prezentować, to ma być to sprawny i działający produkt.

Już po ostatnich targach E3 2015 widać efekty zmiany polityki. Firma Ubisoft zaprezentowała mnóstwo ciekawych gier, ale bardzo uczciwie i przejrzyście. Między innymi The Division, For Honor, Ghost Recon Wildlands oraz Assassin’s Creed: Syndicate.

[dzięki – http://www.videogamer.com/ps4/watch_dogs/news/watch_dogs_downgrade_backlash_forced_ubisoft_to_change_policy_on_pre-release_footage.html]

 

[interaction id=”558941d99903ebaf492eb979″]

Written By
More from Patryk

Assassin’s Kittens Unity, czyli koty w rolach głównych!

W sieci udostępniono bardzo sympatyczny materiał wideo promujący Assassin’s Creed: Unity. W...
Read More