Twórcy Project CARS tłumaczą przesunięcie daty premiery gry

Project CARS nie pojawi się na rynku w planowanym wcześniej terminie, a dopiero gdzieś w połowie maja. Nie znana jest ostateczna data premiery, ale producenci starają się to tłumaczyć.

Project C.A.R.S. to jedna z pierwszych gier, które będą obsługiwać gogle wirtualnej rzeczywistości.
Project C.A.R.S. to jedna z pierwszych gier, które będą obsługiwać gogle wirtualnej rzeczywistości.

Wczoraj informowano o zmianie daty premiery gry Project CARS. Tytuł ma pojawić się na rynku dopiero w połowie maja, choć ostatecznej daty debiutu nadal nie ustalono.

W sieci zawrzało, szczególnie wśród fanów gier motoryzacyjnych, bowiem kolejne przesunięcie daty premiery tak bardzo oczekiwanego Project CARS to nieciekawa wiadomość. Twórcy jednak zdecydowali się skomentować zaistniałą sytuację i wyjaśnić, dlaczego przesunięcie daty premiery gry nastąpiło.

”Pomimo naszego doświadczenia i długiej historii w tworzeniu zdobywających uznanie gier wyścigowych, to właśnie Project CARS jest najlepszą i najbardziej skomplikowaną grą. Chociaż gra została już ukończona w 99,9%, to wciąż pozostał 0,01%, związane z małymi niedoróbkami i błędami.

Chcemy za wszelką cenę dostarczyć graczom jak najlepszych doświadczeń i dlatego wybraliśmy połowę maja, by mieć pewność, że dzięki temu właśnie to otrzymają” – Ian Bell, dyrektor Slightly Mad Studios.

Gra Project CARS cechuje się przede wszystkim fascynującą oprawą graficzną, nie tylko samochodów, ale również efektów cząsteczkowych – deszcz, oświetlenie. Gra będzie z pewnością jedną z największych premier tej części roku, szczególnie na rynku gier wyścigowych. Czekamy zatem na ostateczną datę debiutu.

Oprawa graficzna najwyższych lotów i symulacyjne podejście do rozgrywki? Biorę w ciemno!
Oprawa graficzna najwyższych lotów i symulacyjne podejście do rozgrywki? Biorę w ciemno!
Written By
More from Patryk

H1Z1 – tworzenie przedmiotów, eksploracja otoczenia oraz walka

Producenci gry H1Z1 opublikowali w sieci nowe materiały wideo z rozgrywki. Trzeba...
Read More