Twórcy Lords of the Fallen o rozdzielczości

Za sprawą nowych konsol ciągle trwają żarliwe dyskusje na temat rozdzielczości na konsolach nowej generacji oraz na, której z nich łatwiej o rozdzielczość 1080p. Tym razem głos w tej sprawie zabrali twórcy Lords of the Fallen.

Lords of the Fallen to projekt Tomasza Gopa, który pracował wcześniej nad grami z serii Wiedźmin.

Podczas rozmowy z zagranicznym serwisem IGN Tomasz Gop ujawnił, że Lords of the Fallen na żadnej z docelowych platform nie będzie zaliczała spadków poniżej 30 klatek na sekundę. A co z rozdzielczością? Wyraźnie podkreślił, że otrzymanie rozdzielczości 1080p jest o wiele łatwiejsze na konsoli PlayStation 4, niż na nowej konsoli Microsoftu. Powiedział również, że nie zdecydowali by się na obniżenie rozdzielczości, na rzecz osiągnięcie stałych 60 klatek na sekundę.

Lords of the Fallen to dynamiczny RPG akcji stworzony przez polskie studio City Interactive. Gra skierowana jest głównie do dojrzałych graczy. Rozgrywka skupia się przede wszystkim z na walce, rozwijaniu postaci gracza, eksploracji oraz na doborze ekwipunku. W produkcję zaangażowany był Tomasz Gop, który jest współtwórcą Wiedźmina. Świat przedstawiony w Lords of the Fallen to starożytna kraina, gdzie tysiące lat wcześniej doszło do buntu ludzi przeciw tyranii boga, którego udało się pokonać. Jego ciało zmieniło się w łańcuch górski, który oddziela północ zamieszkaną przez magów kapłanów, od południa, gdzie mieszkają wojownicy. Na początku rozgrywki wybieramy klasę postaci z pośród klasycznej trójki- wojownika, maga i skrytobójcy. Ciekawym rozwiązaniem może być fakt, iż wróg pokonany magią upuści czar lub artefakt, a ten zabity „normalnie” upuści broń lub zbroje. Do jesieni jeszcze sporo czasu, ale widać, że Lords of the Fallen ma szansę konkurować z Dragon Age: Inkwizycja czy też z Śródziemie: Cień Mordoru.

More from Mikołaj Ciesielski

Najnowszy gameplay z Bound by Flame pokazuje różne metody walki

Najnowszy gameplay Bound by Flame pokazuje różne metody walki i pochodzi z...
Read More