Watch Dogs to gra studia Ubisoft, która trafi na kilka platform, w tym PlayStation 4 i Xbox One. Twórcy gry postanowili wypowiedzieć się na temat systemu skradania się, dostępnych pojazdów i kryjówek naszego bohatera.
Firma Ubisoft w ostatnich dniach jest bardzo wylewna w sprawie nowych, konkretnych informacji na temat gry Watch Dogs. W sieci, za pośrednictwem platformy Tweeter, pojawiły się nowe informacje dotyczące samej rozgrywki. Autorzy gry potwierdzają, że Aiden Pearce jest bardzo rozwiniętą postacią, która potrafi radzić sobie w trudnych sytuacjach na wiele sposobów. Główny animator pracujący nad Watch Dogs, niejaki Colin Graham, wyznał że system skradania odgrywa bardzo ważną rolę podczas rozgrywki. Nasz bohater jest w stanie przylegać do powierzchni, opierać się o przeszkody, przemykać pomiędzy nimi i z takich pozycji kontrować przeciwników. Protagonista gry z ukrycia będzie mógł hakować okoliczne urządzenia, co wpłynie na rozwój sytuacji podczas walki.
Graham potwierdził również, że Watch Dogs pozwoli na zabawę wieloma typami pojazdów, w tym motorówki, motocykle czy samochody. Środowisko gry ma zaoferować graczom sporą liczbę ukrytych miejscówek, tak zwanych kryjówek, które pozwolą na kilka chwil odpocząć od walki, zarządzać swoim ekwipunkiem, informacjami i osiągnięciami.
[quote style=”4″ author=”Colin Graham – specjalista od animacji„]”Skradanie to wybór samego gracza. Jeżeli tylko chcesz, możesz się podkradać do oponentów, jednocześnie hakując pobliskie urządzenia, co daje Ci realną przewagę. Oczywiście skradanie się jest również czysto kontekstowe – Aiden jest w wstanie przylegać do powierzchni, oraz chować się za nimi. Taki system bardzo dobrze się sprawdza, myślę że firma Ubisoft ma naprawdę spore doświadczenie w tej materii.”[/quote]Gra zaliczyła obsuwę, ale nie zmieniło to oczekiwań względem niej, czego dowodem jest ogromna rzesza fanów czekająca z portfelem w ręku na jej premierę, czy Ty też do nich należysz?