Trochę nowych informacji o zbrojach, walce oraz umiejętnościach w Wiedźmin 3: Dziki Gon

W sieci pojawiły się nowe wypowiedzi twórców na temat systemu walki gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Na wynik starć będzie miał wpływ szereg statystyk oraz umiejętności.

Czekaliśmy na Wiedźmin 3: Dziki Gon i już jest na ostatniej prostej!
Czekaliśmy na Wiedźmin 3: Dziki Gon i już jest na ostatniej prostej!

Walka w Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie jednym z najważniejszych elementów gameyplayu, jak to zwykle bywa w grach z gatunku RPG. Na temat starć wypowiedziano się na forum NeoGAF. Twórcy gry ze studia CD Projekt RED wyjawili kilka informacji na temat systemu statystyk, umiejętności oraz poziomu trudności starć.

”Aktywne umiejętności determinują taktykę. Gracz wybiera konkretne skille i jest w stanie dysponować konkretną ilością staminy bądź many do ich wykorzystywania. Innymi słowy, build każdego z graczy będzie wymagał kompleksowej analizy – trzeba wiedzieć kiedy uderzać, parować oraz zbijać ciosy” – CD Projekt RED.

Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie oczywiście typową grą RPG, w której również istotnym elementem rozgrywki będzie uzbrojenie. W grze mają się znajdować trzy rodzaje uzbrojenia – ciężkie, średnie oraz lekkie. Co ciekawe, ich właściwości defensywnie nie będą tak istotne jak ofensywne. Zbroja ma wpływać również na to, w jaki sposób Geralt będzie się poruszał oraz atakował. Całkiem ciekawe rozwiązanie, które znane jest chociażby z Dark Souls czy też Lords of the Fallen.

Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie działał w jakości 1080p na PlayStation 4 oraz 900p na Xbox One. Tytuł pojawi się na rynku 19 maja tego roku.

[dzięki – http://gamingbolt.com/the-witcher-3-wild-hunts-skills-and-armour-explained]

Geralt zrobi na nas wrażenie w Wiedźmin 3: Dziki Gon - to pewne!
Geralt zrobi na nas wrażenie w Wiedźmin 3: Dziki Gon – to pewne!
Written By
More from Patryk

Dishonored: Game of the Year Edition w wydaniach Classics oraz Essentials trafiły na rynek

Dishonored: Game of the Year Edition pojawiło się na rynku w wersjach...
Read More