Titanfall na Xboxa 360 z 30 klatkami na sekundę

Świetna sieciowa strzelanina niedawno wydana na PC oraz na Xboxa One zmierza także na starszą konsolę Microsoftu. Premiera zaplanowana jest na 8 kwietnia, czyli za 3 dni. Twórcy zdradzili co nieco na temat tego, jak wersja na konsolę starej generacji będzie różnić się od PC-towej wersji oraz wersji na Xboxa One.


Producent gry Daryl Allison z Bluepoint Games, którzy odpowiedzialni są za wersję na Xboxa 360, powiedział, że wersja na konsolę starej generacji, nie będzie miała mniejszej zawartości od wersji na PC i Xboxa One. Wszystkie mapy, tryby, tytani i bronie będą we wszystkich wersjach takie same, również ilość będzie równa. Stwierdził, że sama gra, dźwięk i wszystko wygląda świetnie. Przyznał, że różnica będzie widoczna tylko i wyłącznie pod względem technicznym, a za przykład podał ilość klatek na sekundę, która ma się utrzymywać w granicy 30. Zapewnił jednak, że będzie to stała ilość i nie będzie spadać, co zapewne zadowoli graczy.

Titanfall to sieciowa pierwszoosobowa strzelanina studia Respawn Entertaiment. Akcja rozgrywa się w niedalekiej przyszłości, a klimat przypomina ten rodem z filmów science- fiction. Podczas rozgrywki wcielamy się w żołnierzy, którzy mogą także przejmować kontrolę nad ośmiometrowymi mechami, które w grze zostały nazwane Tytanami. W bitwach w grze udział bierze maksymalnie 12 żywych graczy, podzielonych na dwie drużyny. Silnik na jakim działa Titanfall to zmodyfikowana wersja Source Engine. Co ciekawe premiera wersji na Xboxa 360 miała odbyć się w tym samym czasie co premiera gry na komputery osobiste i Xboxa 360, ale Daryl Allison stwierdził, że aby uzyskać zadowalający efekt potrzebuję więcej czasu. Premiera Titanfall na Xboxa 360 już za 3 dni, czyli 8 kwietnia.

More from Mikołaj Ciesielski

Zaprezentowano kolejną limitowaną edycje PlayStation 4

The Evil Within jest grą z gatunku survival horror, za którą odpowiedzialne...
Read More