The Order: 1886 – wrażenia zagranicznych serwisów z zamkniętego pokazu gry

Właściciele PlayStation 4 powinni spać spokojnie, a to ze względu na The Order: 1886, która dziś zostało zaprezentowane za zamkniętymi drzwiami. Studio Ready At Dawn opublikowało mnóstwo nowych, w pełni oficjalnych materiałów z gry. Jedno jest pewne – mamy wielki hit!

Playstation-Banner

 

Z samego rana informowałem was o przeciekach w sprawie The Order: 1886, które znalazły swoje potwierdzenie w zamkniętym pokazie Ready At Dawn. Twórcy gry zorganizowali zamkniętą prezentację dla wybranych redakcji z całego świata. na pokazie pokazano świeże, oficjalne fragmenty z rozgrywki. Wysłannik IGN, Colin Moriarty, opisując swoje wrażenia na samym początku wspomniał o wpadce, którą wywołały pozbawione płynności przejścia pomiędzy kolejnymi scenami, problemy z dźwiękiem i szarpiąca animacja. Zaistniałe problemy tłumaczą jednak sami twórcy. Okazało się, że gra, jak i pokaz, nie były wcześniej testowane anie dostrajane, wszystko puszczone zostało spontanicznie. Dziennikarz IGN rozpisuje się na temat szpili ze studia Ready At Dawn. Zachwyca się fantastycznie odwzorowanymi realiami wiktoriańskiego Londynu, który urzeka swoim mrocznym i surowym obliczem. Pokazane prasie demo skupia się na dwóch członkach Zakonu – starym wilku Galahadzie i dopiero nabierającym wprawy w fachu Lafayettcie – fragmenty poniżej.

Pod względem gameplayu The Order: 1886 nie różni się jakoś specjalnie od pozostałych strzelanin TPP, kątem nachylenia kamery i naciskiem na system osłon.  Oczywiście sama gra to nie tylko strzelanie i eksterminacja kolejnych oponentów. Dziesięciominutowa prezentacja to jednak zbyt mało, aby wyrobić sobie opinię o tym, jak wygląda pełna wersja gry. Jednego można było się spodziewać, szpila Ready At Dawn miażdży całą konkurencję i jest najładniejszym tytułem na PlayStation 4. Zwróćcie uwagę na animację bohatera, jego płaszcza, powiewające części stroju, czy bogate w detale otoczenia. Tutaj nie znajdziecie maskowania brzydszych elementów, usilnego cieniowania powierzchni czy sztuczek technologicznych. Na poklask zasługują również wnętrza budynków, wyglądają one jak renderowane, są przepełnione szczegółami, teksturami wysokiej rozdzielczości i mgłą. Materiał z zeszłorocznego E3, który niektórzy z miejsca nazwali animacją CGI naprawdę odpowiada jakości oprawy wizualnej w grze. Warto wspomnieć, że gra śmigać będzie w wysokiej rozdzielczości i 30 klatkach na sekundę. Zainteresowani?

Written By
More from Patryk

PlayStation 4 i jego moc nie ogranicza produkcji Uncharted 4: A Thief’s End

Naughty Dog nie jest ograniczane w żaden sposób przez konsolę PlayStation 4....
Read More