The Last of Us: Remastered ze spotem reklamowym i złotym statusem na PlayStation 4

Autorzy gry The Last of Us: Remastered opublikowali w sieci nowe materiały wideo w formie spotu reklamowego. Co ciekawe, tytuł uzyskał złoty status na platformie PlayStation 4.

The Last of Us jest fenomenalnym sukcessem na PlayStation 3. Gra otrzymała również dwa rozszerzenia w formie DLC.
The Last of Us jest fenomenalnym sukcessem na PlayStation 3. Gra otrzymała również dwa rozszerzenia w formie DLC.

Firma Naughty Dog oficjalnie zakończyła prace nad The Last of Us: Remastered, co oznacza, że gra trafiła najpewniej do tłoczni i w niedługim czasie trafi na półki sklepowe. Tytuł zadebiutuje na PlayStation 4 już 29 lipca tego roku. Z tej właśnie okazji autorzy gry przygotowali dla nas spot reklamowy.

Gra uzyskała złoty status, jak potwierdził jeden z jej twórców w osobie Mike’a Yosha na swoim Twitterze. Oznacza to mniej więcej tyle, że gra jest już w pełni gotowa, ale teraz przyszedł czas na jej wytłoczenie oraz wyprodukowanie pudełek oraz instrukcji. Jest to niezwykle pozytywna wiadomość, ponieważ przez dłuższy okres twórcy mieli problemy z ustaleniem finalnej daty premiery gry oraz przenoszenia oryginalnego The Last of Us na konsolę PlayStation 4. Oficjalnie potwierdzono, że nowa wersja gry będzie działała w jakości 1080p oraz 60 klatkach na sekundę. 

Na terenie naszego kraju wydawnictwem zajmie się Sony Computer Entertainment Polska. Co ciekawe, tytuł został bardzo rozsądnie wyceniony, toteż grę będziemy mogli zakupić już za 178, 50 w niektórych sklepach. W okresie, kiedy nowe produkcje na konsolę Sony kosztują ponad 200 złotych, mogła by być to bardzo interesująca oferta dla graczy. Poniżej możecie obejrzeć wspominany przeze mnie spot reklamowy z udziałem głównych bohaterów gry.

Written By
More from Patryk

Recenzja gry Need for Speed

Need for Speed powraca do tematyki nielegalnych wyścigów, nocnego stylu życia, rozbudowanego...
Read More