The Elder Scrolls Online – twórcy zapewniają stabilność serwerów gry

The Elder Scrolls Online to MMORPG od studia Zenimax i Bethesda Softworks. Po zakończonych właśnie beta testach gry, deweloperzy postanowili podsumować zebrane opinie od graczy. 

Skyrim-banner

Studio Zenimax zamierza dokonać zmian i wprowadzić poprawki do The Elder Scrolls Online, na podstawie opinii wyrażonej przez graczy podczas trwania beta testów gry. Przez ostatnie pięć tygodni miliony graczy z całego świata mogli sprawdzać grę w zaciszu swojego domu. Nawiązując do słów dewelopera, gracze uskarżali się na zbyt kontrolowany wstęp gry, który okazał się być przysłowiowym samouczkiem. Gracze nie odczuwali swobody działania przez pierwsze godziny rozgrywki, dopiero pierwsza lokacja Przymierza pozwala na dowolność w obieraniu ścieżki działania. Poziom wyzwania pierwszej miejscowości jest również zaniżony, co pozwala na beztroską eksplorację i radość z przemierzania otoczenia. Poziom doświadczenia przeciwników jest również mały, ale po pewnym czasie można tutaj wrócić, co wpłynie na podwyższenie ich umiejętności.

Deweloper popracował również nad ścieżką dźwiękową gry, odgłosami walki i otoczenia. Co ciekawe, Zenimax zapowiada wprowadzenie jeszcze wierniejszego systemu animacji poruszania się i walki, co ma wpłynąć na większą immersję gracza z otoczeniem. Poruszając się w tłumie innych graczy, nasz bohater będzie mógł się rozpychać, balansować ciałem, robić uniki i zwroty. Deweloper wykrył ponadto, że miliony graczy były wstanie łączyć się i grać tylko na jednym serwerze, co nie wpłynęło znacząco na płynność rozgrywki. Zenimax zapewnia przyszłych klientów, że niezależnie od regionu, czy to będzie Ameryka, Azja czy Europa, serwery będą działać stabilnie i obejdzie się bez zgrzytów.

The Elder Scrolls Online trafi na półki sklepowe wiosną 2014 roku. Gra jest dedykowana konsolom nowej generacji, PlayStation 4 i Xbox One. Do gry potrzebny będzie abonament (wstępnie jest on uplasowany na pułapie 15 dolarów). Co ciekawe, do gry potrzebujecie subskrypcji Xbox Live Gold, ale w przypadku PlayStation nie potrzebujecie subskrypcji PlayStation Plus, tylko wspomniany wcześniej abonament.

Written By
More from Patryk

Dziś debiutuje Mad Max na PlayStation 4, Xbox One oraz PC

Dziś swoją premierę ma długo oczekiwany tytuł Mad Max na konsolach PlayStation...
Read More