Tarcze pojawią się w Bloodoborne, ale nie takie, o jakich myślisz

Twórcy gry Bloodborne potwierdzają umieszczenie tarcz służących do obrony. From Software jednak podkreśla, że nie ma mowy o rozgrywce defensywnej.

Bloodborne to kolejna gra studia From Software, która stawia na mroczny klimat oraz wysoki poziom trudności.
Bloodborne to kolejna gra studia From Software, która stawia na mroczny klimat oraz wysoki poziom trudności.

Bloodborne w założeniu jest tytułem stawiającym na szybszą walkę oraz akcję. Oczywiście gra From Software będzie posiadała bardzo wysoki poziom trudności, podobnie jak Dark Souls. Przedstawiciel studia Sony Japan wyjawił, że w Bloodborne dostępne będą również tarcze.

Należy jednak pamiętać, że wprowadzenie tarcz do rozgrywki nie zmienia znaczącą systemu zabawy oraz strategii przeciwników. Masaaki Yamagiva z Sony Japan Studio potwierdza, że obierają defensywny styl rozgrywki oraz ukrywając się za tarczą gracze zostaną przygwożdżeni przez przeciwników. Tak długo jak będziecie utrzymywać gardę i kryć się za tarczą, tym więcej przeciwników wokół Was się zjednoczy i będą napierać z tą samą siłą. Grający powinien traktować tarczę jako dodatek, nie jako jedyną formę obrony.

Zapowiada się więc ciekawy i urozmaicony względem Dark Souls tytuł na PlayStation 4. Premiera gry w Polsce już pod koniec marca, dokładnie 25 dnia tego miesiąca.

[dzięki – http://www.egmnow.com/articles/news/bloodborne-does-have-shields-delighting-some-dismaying-others/]

Written By
More from Patryk

Wolfenstein: The New Order – znamy pierwsze recenzje

Wolfenstein: The New Order to pierwszoosobowa gra akcji zaprojektowana przez firmę Bethesda....
Read More