Square Enix wiedziało, że decyzja o ekskluzywności Rise of the Tomb Raider rozwścieczy graczy

Decyzja o czasowej ekskluzywności Rise of the Tomb Raider była chyba najtrudniejszą w historii tej firmy. Dziś kierownictwo się z niej tłumaczy.

W zeszłym roku na E3 2014 poznaliśmy plany dotyczące Rise of the Tomb Raider oraz jej platformę docelową – Xbox One. Rozpoczęło to ogromną falę krytyki, plotek, niedomówień oraz zażartych dyskusji wśród graczy. Na szczęście Square Enix ostatnio wszystko stanowczo wyjaśnili, bo gra pojawi się również na PlayStation 4.

Square Enix zdaje sobie sprawę, że rozczarowało graczy, ale podkreśla, że dla nich to również była trudna decyzja. Dziś pojawiło się oficjalne oświadczenie w tej sprawie, autorem jest Phil Rogers:

”Mam nadzieję, że fani wiedzą, iż nie była to łatwa decyzja. Uważam, że każda współpraca na tym poziomie jest decyzją, która potrzebuje długiego przemyślenia. I my tą decyzję w studio potraktowaliśmy bardzo, bardzo poważnie. Wiemy, że biorąc pod uwagę krótki okres, rozczarowaliśmy fanów.”

Zgodnie z zapewnieniami Rogersa, zaangażowanie i uwielbienie Microsoftu do marki Tomb Raider było ogromne od lat. Gigant z Redmond od lat wspierał markę i pomagał przy pracach nad nią. Co ciekawe, sam szef Xboxa, Phil Spencer odwiedza siedzibę Crystal Dynamics, gdy tylko jest blisko.

Rise of the Tomb Raider już pod koniec roku pojawi się na Xbox One, na początku 2016 na PC a pod koniec przyszłego roku na PlayStation 4. I wszyscy będą zadowoleni, bo to Lara Croft!

[dzięki – http://www.vg247.com/2015/07/28/tomb-raider-xbox-exclusivity-square-knew-it-would-disappoint-fans-decision-wasnt-easy/]

lara croft

Written By
More from Patryk

Długofalowy plan Electronic Arts dotyczący gier z serii Star Wars potwierdzony

Mało Wam Star Wars Battlefront? Gra studia DICE to dopiero początek ekspansji...
Read More