Sprzęty mobilne zagrożeniem dla konsol stacjonarnych?

tgera4
tgera4

Następna generacja mobilnych urządzeń i procesorów przyćmi to, co prezentują konsole... następnej generacji. Tak przynajmniej twierdzi nVidia i twardo obstaje przy swoim. Tego typu technologia oczywiście wiąże się z ogromnymi nakładami czasu i środkami na nią poświęconymi. Na ten temat wypowiedział się wiceprezes od spraw technologi i rozwoju w nVidia, Tony Tomasi.

Następna generacja mobilnych urządzeń i procesorów przyćmi to, co prezentują konsole… następnej generacji. Tak przynajmniej twierdzi nVidia i twardo obstaje przy swoim. Tego typu technologia oczywiście wiąże się z ogromnymi nakładami czasu i środkami na nią poświęconymi. Na ten temat wypowiedział się wiceprezes od spraw technologi i rozwoju w nVidia, Tony Tomasi.

Jegomość uważa, iż chipset Tegra 4 jest wstanie przenieść urządzenia mobilne w nową erę, tym samym przyćmiewając wszystko to, czym dysponować ma konkurencja, choćby w postaci stacjonarnych konsol. Tego typu technologia oczywiście wiąże się z ogromnymi nakładami czasu i środkami na nią poświęconymi. Powinny się one jednak zwrócić gdy Tegra 4 trafi pod obudowę Project Shield – przenośnej konsoli graficznego giganta.

”PlayStation 3 i Xbox 360 to o wiele mocniejsze sprzęty od dzisiejszych telefonów, czy urządzeń mobilnych, ale to się wkrótce zmieni. Odpowiedzią nVidii jest chipset Tegra 4, który przyćmi to, czym dysponują obecne konsole stacjonarne”

Oczywiście takie stwierdzenia są stawiane na wysrost. Dopuki mobilne sprzęty nie uciągną gier pokroju Far Cry’a 3, Tomb Raidera czy serii The Elder Scrolls, nie ma mowy jakiejkolwiek rewolucji I wyścigu z konsolami stacjonarnymi.

              

Autor: Juve

Written By
More from konadmin

Gdzie kolejny Assassin?

Ubisoft dał wskazówki gdzie może odgrywać się akcja kolejnych części znakomitej serii...
Read More
tgera4

Następna generacja mobilnych urządzeń i procesorów przyćmi to, co prezentują konsole... następnej generacji. Tak przynajmniej twierdzi nVidia i twardo obstaje przy swoim. Tego typu technologia oczywiście wiąże się z ogromnymi nakładami czasu i środkami na nią poświęconymi. Na ten temat wypowiedział się wiceprezes od spraw technologi i rozwoju w nVidia, Tony Tomasi.

" />