Sony zdradza szczegóły rekompensaty za świąteczne problemy z PlayStation Network

Sony zapowiedziało, że zrekompensuje posiadaczom PlayStation Plus problemy, które wystąpiły z PlayStation Network podczas świąt Bożego Narodzenia. Dziś poznaliśmy szczegóły na temat przeprosin od japońskiej firmy.

PlayStation 4 debiutowało w Polsce 29 listopada 2013 roku w cenie około 1800 złotych.

Atak hakerów, którzy sprawili, że żaden posiadacz konsol Sony nie mógł połączyć się z PlayStation Network podczas Świąt Bożego Narodzenia spowodował dość dużą złość graczy, którzy domagali się rekompensaty, za kilka dni straconej subskrypcji. Japońska firma obiecała, że wynagrodzi to graczom i dzisiaj poznaliśmy dokładne szczegóły owych przeprosin.

Pierwszym gestem ze strony Sony jest fakt, iż każdy kto w dniu 25 grudnia miał aktywną subskrypcję PlayStation Plus otrzyma dodatkowe 5 dni abonamentu. Gratisowe dni zostaną automatycznie przypisane do naszego konta, a więc nie musimy się trudzić ze zgłaszaniem czegokolwiek. Sony zapowiedziało, że każdy otrzyma wiadomość, która potwierdzi dodatkowe 5 dni PlayStation Plus.

Ponadto, również w ramach rekompensaty, Sony oferuje zniżkę w wysokości 10 % na zakupy w PlayStation Store (zniżka obejmuje kwotę całego koszyka). Rabat dotyczyć będzie wszystkich produktów, które znajdują się w PlayStation Store. Oferta trwać będzie od 23 do 26 stycznia. W celu otrzymania zniżki należy wprowadzić odpowiedni kod, który japońska firma udostępni w ciągu najbliższych dni.

[dzięki- http://www.vg247.com/2015/01/20/playstation-store-offers-10-discount-as-apology-for-holiday-outage/]

 

Oferta PlayStation Store już wkrótce się powiększy, macie jakieś typy?
Oferta PlayStation Store już wkrótce się powiększy, macie jakieś typy?
More from Mikołaj Ciesielski

Powstanie kolejna część Red Dead Redemption.

Red Dead Redemption to osadzona w klimatach dzikiego zachodu gra akcji wyprodukowana...
Read More