Quantum Break połączeniem świetnego scenariusza z rozgrywką

Quantum Break będzie projektem, w którym liczyć się ma zarówno świetnie zrealizowany scenariusz, jak i elementy gameplay’u – potwierdzają to sami twórcy ze studia Remedy.

Microsoft-No-Plans-for-Xbox-One-Without-Kinect-for-Lower-Price[1]

Quantum Break to produkcja tworzona przez ekipę deweloperską ze studia  Remedy i szykowana w formie wyłączności na konsolę Xbox One. Studio odpowiada za produkcję takich gier jak obie, oryginalne części Maxa Payne’a, jak również świetne Alan Wake. Tym razem zajęli się oni wysokobudżetowym projektem, na wyłączność zarezerwowanym dla Microsoftu. Na dzień dzisiejszy o grze wiemy nie wiele, tyle tylko, że scenariusz będzie przesiąknięty elementami science-fiction, nadnaturalnymi elementami i akcją. Samej gry nie nakreślono szerzej w prasie, Remedy trzyma w tajemnicy większość informacji na temat strony fabularnej gry. Co ciekawe, w rozmowie z dziennikarzami EDGE, brytyjskiego magazynu o konsolach, dyrekor od spraw rozwoju marki Oskari Hakkinen powiedział, że przy pracach nad Quantum Break twórcy stawiają na jakość scenariusza, tym nie mniej nie pomijają kwestii związanych z samą rozgrywką:

”Gameplay musi być dobry. Liczy się to, jakie odczucia powoduje gra, w jaki sposób się jej doświadcza, czy czuje się skok adrenaliny po wciśnięciu triggera i rzucie w kierunku osłony? Jeżeli nie ma się tych wszystkich elementów doprowadzonych do perfekcji, to nikt nie zada sobie trudu, by wejść głębiej w historię. Wszystkie składowe muszą być maksymalnie dopieszczone. Tak też się stanie. To nie jest po prostu gra Remedy, to ostateczna gra Remedy.”

Odpowiedzialne słowa, a my czekamy na pierwsze konkrety. Na chwilę obecną opublikowano tylko jeden, dość oszczędny zwiastun Quantum Break, który nie wiele wyjaśnia, mimo to gra trafi na rynek jeszcze w tym roku.

Written By
More from konadmin

Metal Gear Solid uhonorowane!

W naszej branży jest tak, że są gry które przechodzą koło nas...
Read More