Producent Dragon Age: Inkwizycja o walce ze smokiem

Niedawno poznaliśmy datę premiery Dragon Age: Inkwizycja. Nic więc dziwnego, że teraz powinniśmy dostawać co raz to nowsze i ciekawsze informacje na temat najnowszej części serii Dragon Age. 

Trzecia odsłona Dragon Age ma być powrotem do korzeni. Twórcy zapowiadają ogromny, częściowo otwarty świat i mnóstwo tajemniczych miejsc.

W rozmowie z serwisem IGN producent gry Cameron Lee przybliżył nieco jak będzie wyglądać system walki ze smokiem, a dokładniej rzecz ujmując skupił się na fakcie, iż to jak smok odczuje obrażenia zadane przez gracza, zależy od miejsca, w które stwór zostanie ugodzony. Logicznie stwierdził, że atakując smoka nie uderza w całe jego ciało, ale w poszczególną część. A to czy uderzymy go w łapę czy skrzydło ma przynosić różne efekty. Lee stwierdził także, że walki ze smokami mają być urozmaicone, ponieważ każdy smok będzie się różnił od pozostałych siłą, wytrzymałością czy sposobem w jaki walczy z bohaterem.

W grze będą znajdować się różne rodzaje smoków, będą zionąć czym innym, inaczej atakować, niektóre będą wytrzymalsze od innych, co będzie zmuszało gracza do planowania innych taktyk w przypadku spotkania z nowym rodzajem. Współpraca z drużyną, czy inne metody, umiejętności mogą okazać się bardziej pomocne od innych.

Producent przyznał także, że podczas rozgrywki smoki będą niszczyć otoczenie, co jest chyba absolutną nowością w grach tego typu. Cameron Lee powiedział także, że smoki dużą część walki spędzać w powietrzu i to właśnie z przestworzy, będą starały się zrobić krzywdę naszemu bohaterowi. Mają być one również aktywne na ziemi, gdzie będą odskakiwać i unikać naszych ciosów. Jednym słowem mają być szybkie, ruchliwe i trudne do pokonania.

Dragon Age: Inkwizycja to trzecia odsłona serii gier z gatunku cRPG stworzona przez firmę BioWare. Gra utrzymana jest w klimatach fantasy. Podczas trzeciej części wcielamy się w bohatera, który jest przywódcą tytułowej inkwizycji. Tworząc system walki twórcy starali się, aby zadowolił on graczy, którzy preferują walkę taktyczną, nie zapominając przy tym o miłośnikach akcji. Dzięki ulepszonej sztucznej inteligencji wrogowie atakują w zróżnicowanych i zorganizowanych grupach. Potrafią się także wzajemnie wspierać oraz reagować na to, co dzieję się na polu walki. Dzięki temu walka nie polega na machaniu ślepo mieczem, ale czasem wymaga od gracza pomyślunku i dobrania odpowiedniej taktyki.Dragon Age: Inkwizycja działa na silniku Frostbite 3, który graczom znany jest przede wszystkim z najnowszej odsłony serii Battlefield. Dzięki niemu twórcy mogą wykreować duże otwarte przestrzenie. Podczas rozgrywki występuje cykl dnia i nocy oraz zmieniająca się pogoda.

More from Mikołaj Ciesielski

Assassin’s Creed Unity- kilka słów na temat trybu kooperacji

Assassin’s Creed Unity to kolejna odsłona znanej serii, za którą odpowiedzialna jest...
Read More