Polityka Sony względem segmentu Indie

indie1
indie1

Tim Shafer, szef studia Double Fine, ocenił politykę gigantów w wywiadzie dla magazynu The Edge. Jego zdaniem, to Sony jest bardziej przyjazne segmentowi gier indie, a Microsoft szuka nowych rozwiązań i wsparcia gdzie indziej...

Tim Shafer, szef studia Double Fine, ocenił politykę gigantów w wywiadzie dla magazynu The Edge. Jego zdaniem, to Sony jest bardziej przyjazne segmentowi gier indie, a Microsoft szuka nowych rozwiązań i wsparcia gdzie indziej.

Tim Shafer i jego studio Double Fine Prouctions brali czynny udział przy pracach nad PlayStation 4. Całość opierała się o kontakty i doradztwo sprzętowe. Sony często pytało twórców gier indie, jakie rozwiązania stosować, aby developing i późniejsze wydawanie gier były przyjaznym procesem dla twórców. Microsoft nie rozmawiał o takich rozwiązaniach wcale, co zmartwiło twórców.

”Sony do nas przyszło i zapytało o opinię, długo dyskutowaliśmy w gronie innych producentów, co zaskutkowało dobrymi rozwiązaniami. Z Microsoftem jest ten problem, że oni na chwilę obecną skupiają się na innych rozwiązaniach, nie powiązanych z branżą gier, co nas dziwi, ale trzymam kciuki za zmianę decyzji giganta z Redmond.”

Double Fine aktualnie pracuje nad projektem fundowanym przez samych graczy, przygodową grą fabularną Broken Age. Studio jednak zaangażowało drugi zespół do prac nad taktyczną strategią fantasy Massive Chalice. Co wyjdzie z tej współpracy i jakiej jakości gry indie będą lądować na PlayStation 4 dowiesz się już niebawem.

            

Autor: Juve

Tags from the story
,
Written By
More from konadmin

Heavenly Sword 2 w produkcji?

Heavenly Sword 2 jest już ponoć w produkcji, a pierwsze szczegóły przedstawione...
Read More
indie1

Tim Shafer, szef studia Double Fine, ocenił politykę gigantów w wywiadzie dla magazynu The Edge. Jego zdaniem, to Sony jest bardziej przyjazne segmentowi gier indie, a Microsoft szuka nowych rozwiązań i wsparcia gdzie indziej...

" />