PlayStation VR – Sony nie nastawia się na błyskawiczne zyski ze sprzedaży gogli

Branża nie może się już doczekać premiery gadżetów wirtualnej rzeczywistości. Dla przykładu, firma Sony nie oczekuje zysków płynących ze sprzedaży PlayStation VR, ale chce zarabiać na grach i powiększać liczbę użytkowników.

Koncern Sony nie nastawia się na zarabianie na sprzedaży gogli PlayStation VR w momencie debiutu, a nawet miesiącach po premierze sklepowej. Firma chce udostępnić nowatorskie urządzenie, a zyski przyjdą z czasem i z innych źródeł.

Na temat startu nowej platformy zdecydował się wypowiedzieć sam Shuhei Yoshida, szef oddziału Sony Worldwide Studios. Jego zdaniem nie jest istotny zysk na starcie, a sukcesywne, rozłożone w czasie budowanie relacji z graczami i powiększanie ilości zainteresowanych PlayStation VR.

„Jako Sony nie mamy tendencji do usilnego zarabiania na sprzęcie od dnia jego premiery. Chcemy sukcesywnie powiększać liczbę użytkowników PlayStation VR, aby móc sprzedawać nową, wspaniałą zawartość i z niej czerpać zyski”.

Oczywiście wszystko zależy tak naprawdę od ceny urządzenia PlayStation VR. Od dłuższego czasu w mediach pojawiają się pogłoski, jakoby gogle miały kosztować tyle co nowa konsola PlayStation 4. Jeżeli to się okaże prawdą, to w takiej sytuacji grupa docelowa może być mocno ograniczona. Nie ma jednak co spekulować, poczekajmy na konkrety i oficjalne stanowisko Sony w tej sprawie.

[interaction id=”55f7e93c8f1e9688010d3126″]

Written By
More from Patryk

Jesienna premiera The Division jest zbyt optymistyczna, twierdzą autorzy z Ubisoft

The Division to gra studia Ubisoft Massive, która zostanie wydana na konsolach...
Read More