PlayStation 4 kontra Xbox One w grze Mad Max

Mad Max w wersji na PlayStation 4 oraz Xbox One wygląda bardzo dobrze i co najważniejsze, tak sam ona obu platformach. Ekipa Digital Foundry zdecydowała się zrobić małe zestawienie graficzne obu wersji gry.

Mad Max zabiera nas na ogromne pustkowia postapokaliptycznego świata, który został wykreowany przez Georga Millera na potrzeby kultowego filmu. Przeniesienie tej filmowej marki do gry wideo wymagało sporo pracy, ale udało się wykrzesać z konsol stacjonarnych stosunkowo wysoką jakość.

Warto podkreślić, że zarówno konsola PlayStation 4, jak i Xbox One wyświetlają obraz w 1080p. Samo wygładzanie krawędzi wygląda całkiem przekonująco, choć technika AA (antyaliasing) jest nadal skrzętnie ukrywana przez Avalanche Studios, które opracowało ją z pomysłem i to zrozumiałe, że nie chce się tą wiedzą dzielić z innymi. Daje to znakomite efekty, bowiem nie widać ”ząbkowania” oraz nieplastycznych krawędzi.

Jeżeli spojrzeć nieco głębiej na obie wersje gry Mad Max, to faktycznie trudno jest znaleźć konkretne różnice. Gdy zerkniemy na detale o rozmiarze jednego piksela to czasem mogą pojawić się problemy w postaci migotania tegoż obiektu. Filtrowanie tekstur, cieniowanie, oświetlenie, animacja oraz rozmycie wyglądają wręcz idealnie na obu konsolach. Konsola Xbox One w niczym nie ustępuje PlayStation 4 i wydaje się, że Mad Max jest produkcją, która pogodziła użytkowników obu konsol.

Produkcja Avalanche Studios jest dowodem na to, że można robić grę wideo wysokiej jakości, która prezentuje taki sam poziom na obu konsolach. Twórcy gier powinni brać przykład z Mad Maxa.

[efsflexvideo type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=irbv5_siWKA” allowfullscreen=”yes” widescreen=”yes” width=”640″ height=”480″/]

[interaction id=”55c89bf759fbca23052860e5″]

Written By
More from Patryk

Motocyklowe RIDE z wersją demonstracyjną

Firma Milestone ma dobrą wiadomość dla wszystkich tych, którzy interesują się premierę...
Read More