PlayStation 4 i Xbox One są bardzo mocne, a rozdzielczość 1080p to tylko początek

Zdaniem przedstawicieli Vertex Pop Games konsole PlayStation 4 oraz Xbox One są bardzo wydajne. Rozdzielczośc 1080p to tylko początek ich możliwości.

Konsolowe wojenki nigdy się nie skończą.
Konsolowe wojenki nigdy się nie skończą.

Vertex Pop Games uważa, że osiągnięcie rozdzielczości 1080p na PlayStation 4 oraz Xbox One to tylko początek, bowiem moc skrywana w tych sprzętach jest o wiele większa.

Mooben Fikree ze studia Vertex Pop Games rozmawiał na temat konsol Sony i Microsoftu z redakcją GamingBolt. Jego zdaniem osiągnięcie rozdzielczości 1080p na tych konsolach nie jest takie trudne, a z pewnością nie jest końcem możliwości tych sprzętów.

”Produkcja gier wideo zawsze wiąże się z próbą ”sprzedania” najciekawszych pomysłów. Dziś wiele gier AAA celuje w jakość 30 klatek na sekundę i fascynującą oprawę graficzną. Nie tylko polygony i piksele się liczą, gdy tworzysz grę wideo, ale również cieniowanie, oświetlenie oraz efekty cząsteczkowe. My tworzymy mniej zaawansowane wizualnie gry, ale nie mamy problemu z 1080p.” – Mooben Fikree, Vertex Pop Games.

Jest w tym sporo racji, ale należy pamiętać, za jakie gry odpowiada to studio. Stworzyli oni gry mniej rozpoznawalne, jak chociażby We Are Doomed. W takich przypadkach rozdzielczość 1080 oraz 60 klatek na sekundę jest jak najbardziej do uzyskania.

Co jednak w przypadku takich superprodukcji AAA jak Assassin’s Creed, Call of Duty, Wiedźmin? Tutaj sprawa wygląda nieco inaczej, ale twórcy faktycznie w ostatnich miesiącach starają się udostępniać coraz więcej gier z mitycznym 1080p.

[dzięki – http://www.psu.com/news/26698/PS4-and-Xbox-are-absurdly-powerful-1080p60fps-is-just-a-starting-point]xbox-one-vs-ps4_pk

Written By
More from Patryk

Projekt Konsola wspiera Karty Y, czyli sygnowaną talię kart Magic of Y

Na Projekt Konsola czasem pojawiają się interesujące projekty z kampanii crowdfoundingowych, które...
Read More