Opóźnienie premiery Uncharted 4: A Thief’s End wpłynęło pozytywnie na zakończenie gry

Naughty Dog starają się tłumaczyć z decyzji o przesunięciu daty premiery gry Uncharted 4: A Thief’s End na PlayStation 4. Ponoć pozwoliło to popracować nad zakończeniem gry. Dobrze to, czy źle?

Przedstawiciele firmy Naughty Dog zdecydowali się opóźnić datę premiery gry Uncharted 4: A Thief’s End głównie ze względu na zakończenie gry. Dzięki dodatkowym miesiącom udało się przygotować o wiele bardziej rozbudowaną grę, której zakończenie może się podobać. Czas spędzony na przygotowaniach był przydatny, dzięki temu Uncharted 4 jest grą większą, lepszą i ogólnie ciekawszą.

”To była bardzo trudna decyzja dla Naughty Dog. The Last of Us było naszą pierwszą grą, której datę premiery zdecydowaliśmy się opóźnić, tylko miesiąc. Czuliśmy się wtedy trochę winni, a zarazem strasznie, ale wiedzieliśmy, że wcześniejsze wydanie sprawi, że wrzucimy na rynek grę, która nie będzie odpowiednia naszej wizji i wtedy czulibyśmy się jeszcze gorzej.” – mówi Neil Druckmann z Naughty Dog.

Reżyser gry jest zdecydowany. Uważa że ekipa musiała podjąć taką decyzję, aby nie musiano z gry wycinać ambitnych elementów i sekwencji wideo. Scenki przerywnikowe zawsze były istotną częścią gier Naughty Dog, dlatego też właśnie ten element został dopracowany. Studio miało dokonać konkretnego wyboru: albo przesunąć datę premiery Uncharted 4: A Thief’s End, albo wydać nieco okrojoną wersję ze słabszym zakończeniem.

PlayStation 4 w przyszłym roku otrzyma zatem solidnie dopracowany tytuł, który może się podobać. Miejmy nadzieję, że Uncharted 4: A Thief’s End będzie godne naszych oczekiwań. Premiera gry nastąpi 18 marca 2016 roku, ekskluzywnie na PlayStation 4.

[efsthumbnail sdsd src=”http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/09/Uncharted4.jpg”]

[interaction id=”55f1483ecfb503701d1fc235″]

Written By
More from Patryk

Remigiusz Maciaszek, RojoV13, AngryJoeShow odwiedzili siedzibę CD Projekt RED

Wiedźmin 3: Dziki Gon to gra RPG firmy CD Projekt RED. W...
Read More