Obcy: Izolacja lepszy w wersji na PlayStation 4

Tak przynajmniej twierdzi Gary Napper, czyli główny projektant Creative Assembly, czyli twórców gry Obcy: Izolacja. Wbrew pozorom na taką opinię nie ma wpływu rozdzielczość czy też płynność rozgrywki. Co więc sprawia, że pan Napper woli grać w najnowszego Obcego na PlayStation 4?

W Obcy: Izolacja dużą rolę ma odgrywać klimat. Czy spodoba się on fanom filmowego pierwowzoru?

Gary Napper oprócz zadeklarowania, że najbardziej podoba mu się nowy Obcy na PlayStation 4, podkreślił, że różnice pomiędzy starą, a aktualną generacją konsol są widoczne tylko w grafice, natomiast sztuczna inteligencja naszego wroga na obu generacjach jest taka sama.  Zapewne zastanawiacie się dlaczego główny projektant gry podkreśla, że najbardziej podoba mu się wersja na najnowszą konsolę Sony, otóż okazuje się, że chodzi o wykorzystanie możliwości Dualshocka 4.

 „Moją ulubioną wersją jest edycja na PlayStation 4. Mówię to jako fan Microsoftu i wiem, że dla wielu brzmi to dziwnie. Powody nie są duże, a dotyczą Dualshocka 4, w którym zawarty będzie czujnik ruchu, dzięki czemu gdy radar wykryje Obcego, to światło na padzie staje się jaśniejsze.”

Pan Napper podkreślił, że na początku patrzył na to jak na mały bajer, który otrzymają posiadacze PlayStation 4, ale teraz widzi w tym dobrą cechę, która na pewno wielu graczom przypadnie do gustu. Ponadto główny projektant gry Obcy: Izolacja podkreślił, że każda z platform, na którą trafi najnowsze produkcja studia Creative Assembly będzie posiadać coś „specyficznego”. Miejmy nadzieję, że pan Napper przedstawi te „specyficzne” cechy każdej z platform jeszcze przed premierą gry.

Obcy: Izolacja zmierza na komputery osobiste, PlayStation 4, PlayStation 3, Xboksa One oraz na Xboksa 360. Premiera gry zaplanowana jest na 7 października tego roku.

[dzięki- NowGamer]

More from Mikołaj Ciesielski

Kolejne tytuły trafiają do usługi EA Access

Usługa EA Access dostępna dla posiadaczy Xboksów One ma się dobrze, nic...
Read More