Nowe screeny z gry Uncharted 4: A Thief’s End zachwycają na PlayStation 4

W sieci pojawiły się nowe materiały wideo oraz screeny z gry Uncharted 4: A Thief’s End na PlayStation 4. Produkcja Naught Dog potrafi zrobić na graczu wrażenie.

Na imprezie Gnomon School of Visual Effects w Hollywood pojawiła się przedstawicielka Naughty Dog. Yibing Jiang to starszy specjalista od efektów wizualnych i animacji, która pracuje również nad Uncharted 4: A Thief’s End.

W Los Angeles pojawiła się, aby podzielić się swoją wiedzą i poopowiadać o grze na PlayStation 4. Dzięki jej wystąpieniu dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy na temat Uncharted 4: A Thief’s End, między innymi, że:

  • Cieniowanie w grze jest najważniejszym elementem, jeżeli mowa o scenkach przerywnikowych, Nughty Dog chce uzyskać najwyższą jakość cieniowania w grze,

  • Odbicia będą bardzo częstym zabiegiem artystycznym w grze, najczęściej na płaskich powierzchniach i wodzie,

  • Na PlayStation 4 powinno się wykonywać jak najbardziej gładkie powierzchnie, ale z największą liczbą detali i szczegółów w pełnym 3D,

  • W grach wideo jest więcej ograniczeń, niż w kinematografii, jeżeli mowa o scenach,

  • Odtwarzanie cieniowania jest tak samo trudne w filmie, jak i w grze wideo, bo zawsze trzeba dbać o rzeczywisty modeling cieniowania, aby zgadzał się z obiektem,

  • Najtrudniej jest korzystać z cieniowania na płaskich i cienkich powierzchniach, dla przykładu – na skórze, bo pobiera to ogromną liczbę pamięci operacyjnej konsoli.

Ponadto pojawiły się ciekawe, choć nieco niewyraźne, screeny z gry Uncharted 4: A Thief’s End, które prezentują otoczenie gry oraz jedno z miast. Całość została wykonana na bardzo wysokim poziomie, mowa tutaj o grafice, ale dopiero teraz się dowiadujemy, jak trudno pracuje się nad cieniowaniem w grach wideo.

Gra Uncharted 4: A Thief’s End jest zapowiedziana na rok 2016 z myślą o PlayStation 4. Dopiero wtedy dowiemy się, w jakiej formie jest Naughty Dog pracujące od podstaw nad grą na PlayStation 4.

[dzięki – http://www.dualshockers.com/2015/06/26/uncharted-4-shading-artist-explains-difference-between-shading-for-games-and-movies-and-more/]

aaron-limonick-sunken-4-new-lg

Written By
More from Patryk

Wargaming planuje wskrzesić markę Master of Orion

Master of Orion zostanie odświeżone przez firmę Wargaming, która zdecydowała się pochylić...
Read More