Metal Gear Solid V: The Phantom Pain sto razy dłuższe od Ground Zeroes

mgsss1

Hideo Kojima zabrał głos w sprawie nadchodzącego wielkimi krokami Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Wygląda na to, że prolog piątej odsłony serii, czyli Ground Zeroes, jest dopiero ”samouczkiem”!

banner mgs V

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain to kolejna odsłona popularnej japońskiej serii skradankowych gier akcji, stworzonej przez firmę Konami. Za jej produkcję odpowiada studio Kojima Productions, które od wielu już lat nadzoruje sympatyczny, i nie mniej tajemniczy, Hideo Kojima. Mistrz potwierdził na swoim tweeterze, że Ground Zeroes, wstęp do historii właściwej, czyli Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, jest swoistą misją treningową, kursem przygotowawczym, który powinien przeżyć każdy nowy gracz,który sięgnie po piątą odsłonę serii. Kojima potwierdza również, że The Plantom Pain będzie o wiele dłuższe, a dokładniej setki razy dłuższe, od prologu. Wpłynie na to wiele elementów, między innymi tak promowany otwarty świat, który posłuży za arenę zmagań w nowym Metal Gear Solid. Hideo potwierdził również, że mnogośc opcji zmusi graczy do obrania wielu stylów rozgrywki. Gra z założenia jest skradanką, ale nie z każdej sytuacji będziemy wstanie wyjść bez walki.

”Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain to kolejna odsłona popularnej japońskiej serii skradankowych gier akcji, stworzonej przez firmę Konami. Za jej produkcję odpowiada studio Kojima Productions.” 

Metal Gear Solid V jest oparte o nowoczesną technologię Fox Engine, która jest wstanie generować obszerne lokacje pełne detali, szczegółów, jak również zaawansowaną animację bohaterów i mimikę twarzy. Gra powinna trafić na półki sklepowe w tym roku, aczkolwiek oficjalnej daty premiery jak dotąd brak. Czekamy z niecierpliwością!

Written By
More from konadmin

Najnowszy zwiastun Nail’d

Zobaczcie jak prezentują się quady i motocykle crossowe w świeżym trailerze Nail'd....
Read More