Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – dziennikarze Game Informera ocenili!

Redakcja Game Informera dokonała pierwszych testów Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Prolog do The Phantom Pain trwa tylko dwie godziny, ale jest bogaty w dodatkową zawartość i nową mechanikę.

Metal-Gear-Solid-Banner

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes jest nazywany przez Hideo Kojimę, producenta gry, swoistym wstępem do historii właściwej, która odbywa się w kilka lat po prologu. W sieci pojawiły się pierwsze informacje z obozu Game Informera. Poczytny magazyn, który miesiąc w miesiąc trafia do milionów graczy ze Stanów Zjednoczonych, miał tę okazją zagrać w najnowszą odsłonę przygód Snake’a. Wnioski wyciągnięte z tych testów nie są zbyt zadowalające rzesze fanów, którzy od wielu lat oczekują kolejnej odsłony serii. Jak się okazuje, właściwa rozgrywka trwa nie dłużej niż dwie godziny, co dziennikarze argumentują następującym komentarzem: ”Wnioskując po głównych misjach fabularnych, Ground Zeroes jest naprawdę krótkie. Skończyliśmy grę w mniej niż dwie godziny”. Co ciekawe, testerzy z firmy Konami, która od wielu lat wydaje kolejne odsłony Metal Gear Solid, zdolni są ukończyć grę w pięć (!) minut. W sieci mnóstwo nowych informacji, płynących z nowego numeru Game Informera, który umieścił przygody Snake’a na swojej okładce, a cały test okrzyknięto tematem numeru. Oto jakich informacji dowiadujemy się z owego testu:

  • akcja gry toczyć się będzie w roku 1975, a wydarzenia z The Phantom Pain przypadną na rok 1984
  • kompleks bazy wojskowej Omega może być eksplorowany w dowolny sposób
  • specjalne gogle głównego bohatera gry mogą być używane jako radar, dzięki nim można zaznaczyć wrogie jednostki i śledzić ich ruchy
  • inteligencja oponentów została rozbudowana o nowe ruchy, ich zakres patrolowania się zmienił i nie są już przywiązani do jednej ścieżki
  • gracz może prowadzić ostrzał zarówno z perspektywy pierwszoosobowej jak i trzecioosobowej
  • inwentarz gracza podporządkowany jest przyciskom d-pada, stary styl został wyeliminowany
  • każda znaleziona broń może być wykorzystana
  • gdy uciekamy przed wrogami, nie ma już charakterystycznych cyferek z procentami
  • wprowadzono nową umiejętność – tymczasowe zwalnianie czasu, które pozwoli nam na błyskawiczną reakcję po wykryciu przez wrogów
  • za walkę wręcz odpowiada jeden przyciski, po wciśnięciu którego sami decydujemy się czy znokautować, ogłuszyć czy przesłuchać wroga

Co ciekawe, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes odda w ręce graczy zestaw misji pobocznych, dzięki którym dwugodzinna rozgrywka posłuży nam na dłużej. Gra dostępna będzie w sklepach już marca, a do tego czasu jeszcze nie raz w sieci ukażą się jej testy – możecie spodziewać się ich u nas już wkrótce!

dzięki [ Computer Video Games ]

Written By
More from Patryk

Crown of the Sunken King – czego możemy spodziewać się po dodatku do Dark Souls 2?

From Software publikuje zwiastun premierowy dodatku do gry Dark Souls . Crown...
Read More