Kingdome Come: Deliverance oficjalnie na PlayStation 4 i Xbox One

Czeski zespół deweloperski Warhorse Studios doszedł do porozumienia z Microsoftem i Sony w sprawie Kingdome Come: Deliverance. Średniowieczne role play game trafi tym samym na PlayStation 4 i Xbox One. Twórcy otrzymali nawet pierwsze dwie konsole Microsoftu.

xbox-one-and-ps4-logo-banner_625x245

Kingdome Come: Delievrance dało o sobie znać jeszcze w styczniu, kiedy to wtedy informowaliśmy o tej produkcji po raz pierwszy. Rozmawiamy tutaj o średniowiecznym RPG. Gra jest wspierana silnikiem graficznym Cry Engine, znanym chociażby z gier z serii Crysis. Czeski zespół deweloperski, w którego skład wchodzą twórcy Mafii, zapowiedział właśnie, że otrzymał wsparcie od Microsoftu i Sony. Oznacza to, że projekt ukaże się również na PlayStation 4 i Xbox One.

Warhorse Studios poinformowało sympatyków Kingdome Come: Deliverance o tym na oficjalnej stronie projektu na Kickstarterze. Projektanci otwarcie przyznają, że nigdy nie wątpili w swoje siły i umiejętności pisania gier na konsole nowej generacji. Kilkutygodniowe rozmowy z obiema korporacjami zakończyły się sukcesem, twórcy otrzymali zielone światło dla swojej premierowej gry. Potwierdza się, jakoby dwaj giganci byli bardzo chętni do współpracy z niezależnymi deweloperami. Co ciekawe, czescy projektanci otrzymali już nawet pierwsze dwie konsole do testów. Miło. W sieci pojawił się nawet stosowny filmik, na którym Warhorse rozpakowuje ogromną paczkę z Redmond.

Kingdome Come:Deliverance jest to gra z gatunku RPG, której akcja została osadzona w czasach średniowiecznych. Miejscem wydarzeń jest Europa Środkowa XV wieku. Gracze pokierują losami młodego, nieopierzonego kowala, który zwiedzać będzie otwarty, średniowieczny świat. Za produkcję gry odpowiada czeskie studio Warhorse, w którego skład wchodzą twórcy popularnej Mafii. Kingdome Come: Deliverance oferuje graczom dużo swobody w eksploracji świata ukazanego w grze. Jedną z najważniejszych cech jest, podkreślany przez twórców gry, realizm obrazu świata gry. Widać go w realistycznym systemie walki, braku fantastyki w świecie gry, autentycznych strojach i klimacie średniowiecznej Europy.Grę zaprojektowano w oparciu o mocarną technologię Cry Engine od studia Crytek.

Written By
More from Patryk

Wiele łuków oraz tryb dnia i nocy w Rise of the Tomb Raider

W sieci pojawiły się kolejne informacje dotyczące Rise of the Tomb Raider....
Read More