Każdy z Was będzie zagrożony w Dark Souls II

Dark Souls II już niebawem trafi na półki sklepowe, a co za tym idzie, wielu potencjalnych klientów będzie mogło przetestować tryb zabawy wieloosobowej. Czego możemy się po takowym spodziewać?

dark-souls-2-banner

Za produkcję gry odpowiada to samo studio, From Software, które nie zamierza oglądać się na trendy panujące w branży, tym samym serwuje nam kolejną grę, o wysokim poziomie trudności. Kontynuacja gry jest naturalnym rozwinięciem mechaniki znanej z pierwowzoru. Podczas rozgrywki przemierzamy więc wiele powiązanych ze sobą lokacji, celem odnalezienia antidotum na klątwę, jaka nęka bohatera. Oczywiście gra jest typowym rpg, w którym ogromny nacisk położono na rozwój bohatera. Gracz będzie miał pełną autonomię w obieraniu ścieżki, którą poprowadzi swoje cyfrowe alter ego. Duże znaczenie ma także dobór broni, gdyż niemal każda z nich oferuje zupełnie inne formy ataku. Jak się jednak okazuje, rozgrywki wieloosobowe wprowadzą kilka ciekawych patentów, wpływających na końcowy odbiór projektu. Yui Tanimura, główny reżyser gry, w wywiadzie dla Official PlayStation Magazine zdradził kilka ciekawych szczegółów dotyczących rozgrywki online w Dark Souls II.

”Wcześniej dobieranie przeciwników zależne było od poziomu postaci. Teraz też tak będzie, ale chcemy się skupić również na czasie, jaki gracz spędza na rozgrywce. Dodatkowo będą punkty ujemne dla osób, które nawiedzają światy innych i stale przegrywają, więc poziom ryzyka potyczek online się zwiększy. Pojawi się również system, który wyłapie rzezimieszków notorycznie atakujących innych graczy lub zabijających NPC-ów i zmotywuje resztę, by ich ścigać.”

Coraz więcej materiałów pojawia się w sieci, a samo Dark Souls 2 rośnie nam na kandydata do gry rpg roku, tylko ilu z Was ją ukończy? Ile razy Wy korzystaliście z pomocy innych graczy podczas przemierzania przeklętego królestwa?

Written By
More from Patryk

E3 2015 – stream konferencji Electronic Arts

Dzień dzisiejszy to również znakomicie zapowiadająca się konferencja Electronic Arts na E3...
Read More