Hideo Kojima wypowiada się na temat poziomu trudności gry Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

Poziom trudności w Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ulegnie zmianie po pierwszym przejściu gry. Odkryjemy kolejne z czasem, twierdzi Hideo Kojima.

Zbliżamy się do wielkiej premiery gry Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Tytuł zadebiutuje we wrześniu, ale już teraz wiemy bardzo dużo na jego temat. Szczególnie w kwestii poziomów trudności, które będzie można odblokować po przejściu gry.

Na ten temat zdecydował się wypowiedzieć Hideo Kojima, który znany jest z tego, iż w jego grach poziom trudności można dowolnie zmieniać, przed rozpoczęciem zabawy. Teraz po ukończeniu Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain odkryjemy nowe poziomy, ale sama rozgrywka ma być nieco mniej wymagająca od Ground Zeroes.

”Jeżeli napotkałeś trudności podczas zabawy z Ground Zeroes, to nie martw się, na początku Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain jest nieco bardziej przystępne. Gra została zaprojektowana w nieco inny sposób, otrzymasz wsparcie wywiadowcze, lecznicze i pojazdy.” – komentuje Hideo Kojima.

Autor gry podkreśla, że za pierwszym razem Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain będzie stosunkowo przystępne dla grających. W późniejszym okresie gracze będą odkrywać kolejne poziomy trudności, niczym w poprzednich odsłonach, a więc zmieni się obraz gry i przyjemność z niej płynąca.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain debiutuje we wrześniu na PlayStation 4, Xbox One, Xboksie 360, PlayStation 3 oraz pecetach.

[dzięki – http://www.psu.com/news/27844/Hideo-Kojima-talks-Metal-Gear-Solid-5–The-Phantom-Pain-difficulty-]

Final_Metal_Gear_Solid_V_Phantom_Pain_Bloody_Poster

Written By
More from Patryk

Gameplay z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsoli Xbox One

Mało Wam Wiedźmin 3: Dziki Gon? Jeżeli macie konsolę Xbox One, to...
Read More