Hideo Kojima wypowiada się na temat Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

MGS-PS1Classic

Hideo Kojima, ojciec takich serii jak Metal Gear Solid, Zone of Enders, czy Psychonauts opowiada o swojej wizji otwartego świata w The Phantom Pain.

hideo-kojima

The Phantom Pain jest piątą odsłoną serii, która tym razem stawia na mnogość strategii i otwarte połacie terenu. Już pierwsze filmiki, czy też te z tegorocznego E3, jasno wyznaczają nowe standardy w serii. Marka zmierza w stronę czystego sandboxu, w którym jednak główną rolę odgrywać będzie skradanie się. Hideo Kojima od lat stawia na stealth w swoich grach, nie inaczej będzie tym razem. Dziennikarze Xbox Wire przeprowadzili wywiad z pięćdziesięcioletnim twórcą gier, który podzielił się z nimi jego spostrzeżeniami i planami wobec marki.

”Po pierwsze, chciałbym zaznaczyć, że moja wizja sandboxa w Metal Gear Solid V różni się od tego, co serwują nam inni twórcy. Trafnym określeniem byłoby nazwanie The Phantom Pain symulatorem stealth, czyli szpiegowską grą akcji na najwyższym poziomie. Brak ograniczeń i otwarty świat mają otworzyć umysły graczy, uruchomić taktyczne myślenie i zmusić do strategicznego myślenia. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, iż nie zmieniamy koncepcji gry, to nadal jest stealth action game i tak pozostanie.”

Written By
More from konadmin

Wysyp grafik z przerażającego Dark Souls II

Na początku tygodnia Namco Bandai opublikował w sieci nowy, fascynujący trailer Dark...
Read More
  • maciek_it

    Trzymam kciuki za ta grę, szkoda, że Hideo Kojima podzielił to na dwie części. Wolał bym dostać jedną grę za powiedzmy 199zł, niż płacić po 100zł za każda z nich. Słyszałem tez że Phantom Pain będzie potężny względem Ground Zeroes, Dlatego to dla mnie dziwna sytuacja, zobaczę, jeśli Ground Zeroes dostanie dobre recenzje i będzie chwalony prze graczy, to kupię, ale jeśli to ma być np. 70/100 i do tego narzekania graczy to podziękuję i poczekam na Phantom Pain 🙂

  • konadmin

    Maciek, a gdzie sprawdzasz oceny?