Hellraid wkracza w nową generację z Chrome Engine 6 i mnóstwem nowych mechanik rozgrywki

Hellraid to gra studia Techland, która trafi na konsole nowej generacji. Autorzy gry z dumą przyznają, że PlayStation 4 i Xbox One to znakomite środowisko dla ich autorskiego silnika Chrome Engine 6.

Hellraid będzie pierwszy tytułem Techlandu opartym o technologię Chrome Engine 6
Hellraid będzie pierwszy tytułem Techlandu opartym o technologię Chrome Engine 6

Techland zapowiada przeniesienie gry „Hellraid” na silnik graficzny następnej generacji oraz ogłasza wprowadzenie nowych mechanik rozgrywki. „Hellraid” zostanie wydany na konsole PlayStation 4 i Xbox One oraz PC, a już jesienią zadebiutuje w ramach Steam Early Access. 

Od czasu ogłoszenia prac nad „Hellraidem”, tytuł ten nieustannie rozrastał się dzięki
doświadczeniu zespołu i ewoluował zgodnie z uwagami graczy. Choć gra pozostaje wierna formule First-Person Co-op Slashera, twórcy zdecydowali się dodać nowe mechaniki rozgrywki oraz oprzeć całość na najnowocześniejszej technologii. „Hellraid” oferuje trzy zróżnicowane tryby rozgrywki. W Story Mode gracze podejmują się
próby odparcia inwazji sił piekielnych, a także poznają historię głównego bohatera oraz jego przeklętego od dziesięcioleci rodu. Mission Mode oferuje bardziej zręcznościową rozgrywkę i koncentruje się na osiąganiu najwyższych wyników, łączeniu ataków w jak najdłuższe kombinacje oraz rywalizacji w rankingach. Z kolei Arena Mode to brutalna walka o przetrwanie przeciwko hordom przeciwników, która wymaga zarówno wytrzymałości, jak i właściwego dopasowania taktyki do sytuacji. Wszystkie tryby rozgrywki dostępne będą zarówno dla jednego gracza, jak i w kooperacji dla 2 do 4 osób.

1369746421-hellraid-2
Dzięki Chrome Engine 6 gra ma szansę wyglądać bardzo jakościowo na konsolach nowej generacji. Techland wprowadzi ją bez kompleksów na PlayStation 4 i Xbox One!

Gracze rozpoczną przygodę od stworzenia bohatera, którego w trakcie gry będą mogli
dozbrajać elementami pancerza i ubioru oraz akcesoriami takimi jak magiczne amulety.
Rezygnacja z podziału umiejętności między klasy postaci umożliwi swobodne łączenie
zdolności należących do ścieżek walki, magii i zręczności. Gracze stworzą w ten sposób
łowcę demonów idealnie dopasowanego do ich stylu rozgrywki.

Ekipa Techlandu rozwinęła także system walki, który pozwala teraz używać broni jednoi
dwuręcznych, tarcz, magii oraz broni dystansowych. Dzięki unikalnym stylom walki dla
poszczególnych typów oręża, możliwości blokowania, wyprowadzania kontrataków oraz
umiejętnościom uników i doskoków, walka wręcz w „Hellraidzie” staje się jeszcze bardziej złożona i emocjonująca. Z kolei walka magiczna oferuje szeroki wachlarz czarów
ofensywnych, a także zaklęcia defensywne i leczące. Rozgrywkę uatrakcyjnią interaktywne elementy otoczenia, system ulepszania broni, zniszczalne obiekty oraz pułapki środowiskowe.

Obecnie „Hellraid” przenoszony jest na Chrome Engine 6, najnowszą wersję autorskiego silnika Techlandu, która napędza również grę „Dying Light”. Nowa technologia umożliwia wprowadzenie szeregu usprawnień, takich jak implementacja fizycznego modelu oświetlenia, rozbudowanie lokacji czy uszczegółowienie modeli postaci. Gra zyska także bardziej realistyczne animacje i efekty cząsteczkowe oraz algorytmy sztucznej inteligencji na miarę następnej generacji.

Dzięki nowym mechanikom rozgrywki i najnowocześniejszej technologii, „Hellraid” czyni
milowy krok naprzód. Jednocześnie Techland pragnie ogłosić, że pełna wersja gry trafi
jednocześnie na konsole nowej generacji Xbox One i PlayStation 4 oraz PC w 2015 roku.

Written By
More from Patryk

Crytek chce poprawić swoją reputację wysokiej jakości grami

Firma Crytek w ostatnim okresie przeżywa pewne problemy personalne, które negatywnie wpłynęły...
Read More